Zoals de topictitel zegt, kan ik geen drivers meer installeren na windowsupdate.
Heb biede OS'en geinstalleerd, drivers geinstalleerd.
Dit loopt allemaal goed, dan doe ik windowsupdate en installeer ik office en jawel hoor... ik kan geen drivers meer installeren. Printer (HP 540) en Microsoft Sidewinder Freestyle Pro installeren niet meer. (drivers zitten nochtans in het OS, maar die vind hij niet)
Nu hetzelfde met Vmware, die installeerd een nieuwe netwerkservice, lukt ook niet.
manueel een service willen toevoegen, geeft hij foutmelding dat hij geen inf-files kan vinden. Als ik bvb die HP printer wou installen en koos: kies hardware uit lijst, vond hij -niets-. Geen hardwarelijst.
Iemand hier nog last van of een oplossing. (Eb pc al gewist gehad, zelfde prob)
Buiten Windows, updates, drivers, office, office service packs, nero en winzip niets op m'n pc geinstalleerd.
Intel 850 emv2 mobo/ laatste biosupdate
P4 2.26 ghz
Radeon 8500 LE 128 DDR 6200 drivers
Pinnacle pctv pro kaart drivers 5.10.
256 rimm 1066
Onboard audio
Laatste INF drivers van intel, USB 2 driver/app accelerator van op mobo drivercd.
Heb biede OS'en geinstalleerd, drivers geinstalleerd.
Dit loopt allemaal goed, dan doe ik windowsupdate en installeer ik office en jawel hoor... ik kan geen drivers meer installeren. Printer (HP 540) en Microsoft Sidewinder Freestyle Pro installeren niet meer. (drivers zitten nochtans in het OS, maar die vind hij niet)
Nu hetzelfde met Vmware, die installeerd een nieuwe netwerkservice, lukt ook niet.
manueel een service willen toevoegen, geeft hij foutmelding dat hij geen inf-files kan vinden. Als ik bvb die HP printer wou installen en koos: kies hardware uit lijst, vond hij -niets-. Geen hardwarelijst.
Iemand hier nog last van of een oplossing. (Eb pc al gewist gehad, zelfde prob)
Buiten Windows, updates, drivers, office, office service packs, nero en winzip niets op m'n pc geinstalleerd.
Intel 850 emv2 mobo/ laatste biosupdate
P4 2.26 ghz
Radeon 8500 LE 128 DDR 6200 drivers
Pinnacle pctv pro kaart drivers 5.10.
256 rimm 1066
Onboard audio
Laatste INF drivers van intel, USB 2 driver/app accelerator van op mobo drivercd.
[ Voor 11% gewijzigd door Robbeke op 27-11-2002 21:48 ]
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314