Toch wel jammer van het Jehovah topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-10 15:17
toch wel erg jammer dat het Jehovah's getuigen topic dichtgegooid is.

er waren best interessante discussies, zeker toen het hele evolutieverhaal / bijbel geschreven door mensen erbij kwam.

ik snap niet echt waarom dat topic dichtgegooid is 'omdat er al genoeg frustraties' waren geuit. ik snap dat er mensen gefrustreerd raken door dit soort discussies, maar sommige mensen (waaronder ik) vinden het interessant om eens met jehovah's getuigen en andere te discusseren..

mag het draadje misschien weer open? of ben ik de enigste die nog wel even verder wil? kan ie misschien (na een beetje gestript te zijn van loze reply's) naar W&L verplaatst worden?

[ Voor 4% gewijzigd door FragDaddy op 27-11-2002 21:45 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:57
Ik had nog wel willen reageren, eigenlijk. Maar er waren deze keer wel erg veel loze reacties. In W&L is de sfeer meestal een stuk serieuzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIster X
:D

Maar ff serieus. Het gaat niet om 'zijn' topic. En Dido schreef aan het eind:
Ik denk dat er nu voorlopig wel weer genoeg gezeurd is over Jehova's getuigen.

Iedereen zijn frustraties weer even kwijt, dan gaat deze dicht. Tenzij iemand een erg goede reden weet waarom hij weer open zou moeten
Dus lijkt het me dat dat eventueel nog wel bediscusseerd mag worden...

Edit:
Meteen op z'n eerste dag SG-modschap over Dido's doen en laten discusseren >:)

[ Voor 12% gewijzigd door MIster X op 27-11-2002 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-10 15:17
qoute uit FAQ:

Je topic is dicht en je vindt het duidelijk onterecht en je bent kwaad! Je wil nu gelijk een topic openen erover. Doe dat niet.

Vaak is het namelijk niet zo. In een sluitmessage staat als het goed is duidelijk wat er fout is, en wat je er aan kan doen. Lees die eerst rustig door en lees de links naar wat FAQ's, of volg de raad op
het is niet mijn topic, ik ben niet kwaad, ik heb de 'sluitmessage' gelezen. en daarom open ik een topic, om even te overleggen. dat doe ik liever niet via mail, omdat er langs deze weg ook anderen hun mening kunnen geven. zoals Mister X nu doet.

Er zijn natuurlijk weer mensen die met de standaard verhaaltjes aankomen van 'voet tussen de deur', 'ik kom vrede/geluk brengen,zet maar in de gang', 'ik gooide zo de deur dicht!' etc etc. Die mensen weer je volgens mij als je het hele zooitje naar W&L verplaatst..

[ Voor 19% gewijzigd door FragDaddy op 27-11-2002 22:03 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:56
Oh ja...lekker neutrale vraagstelling ook in die poll ;)

Maar goed, een topic in W&L zou mij ook nog wel leuk lijken maar is gewoon een nieuw topic dan geen beter plan? Gewoon even overleggen met de mods daar dat ze de puur afbrekende posts zonder verdere toegevoegde waarde verwijderen (gebeurt daar volgens mij toch sowieso al wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIster X
Ik vind eigenlijk ook niet dat het topic een move verdient. Een nieuw topic zou mooier zijn - als er tenminste behoefte aan is. (Er zijn het afgelopen jaar maar 4 goedlopende topics over JG in W&L geweest ;).)

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 18:56

Dido

heforshe

MIster X schreef op 27 November 2002 @ 21:52:
Meteen op z'n eerste dag SG-modschap over Dido's doen en laten discusseren >:)

En dan gaat ie ook nog een keer vroeg naar bed :P

Zoals al opgemerkt komt een topic als dit beter tot zijn recht in W&L.

De poll waarmee dit topic opende was wel aardig voor SG maar voldoet zeer zeker niet aan de W&L policy, dus hetzelfde topic daar opnieuw openen of het verplaatsen heeft weinig zin.

Wat natuurlijk wel kan is een topic met een wat uitgebreider openingspost met een stelling erin openen in W&L.

En anders zijn er voor geinteresseerden nog wel wat oude topics die erg interessant kunnen zijn om door te lezen:

Algemeen getuigen van Jehova topic.
Jehovah's getuigen: ik heb een vraag.....
Over de stelling: "Ik geloof in God"

Let wel op voordat je ze kickt! Ze zijn al vrij oud, als je echt wat toe te voegen hebt, lees wel eerst de thread helemaal door. Het is geen SG :P

Ik heb hier voorlopig geen doorslaggevende argumenten gezien om hem weer open te gooien, dus laat 'm maar dicht. Ik vond ook dat er interessante dingen gezegd werden, maar de hoeveelheid "hoe zou je een JG aan je deur belachelijk proberen te maken" was wel erg erg groot.

Wat betekent mijn avatar?

Pagina: 1