CM 2002 - Leuk team om te managen?

Pagina: 1
Acties:

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
CM fans,

Ik ben een paar week terug weer begonnen met CM. Met Manchester United heb ik echt alles gewonnen wat je kunt winnen: CL, Premiership, Wereldbeker etc.

Op dit moment ben ik Bilbao. Ook wel lachen maar je kunt alleen spelers van Baskische afkomst contracteren. Tijdens project spelen we ook vaak op school en we hebben al een aardige clan opgebouwd van CM fans (goede spelers uitwisselen etc.). Aangezien je in het computer lokaal zit te gamen valt dat wel op en dat trekt mensen aan.

Nu vraag ik me af welke teams leuk zijn om te managen? En ga nu niet bijvoorbeeld Ajax zeggen omdat je daar fan van bent.

Veendam en Cambuur vind ik persoonlijk de leukste om te zijn uit de Nederlandse competitie. Met Cambuur is het mij bijvoorbeeld gelukt om een team rondom Amokachi te bouwen.

Verwijderd

cm 2002? voor de plee station ofzo?

Verwijderd

Voor de PC, Championship Manager, gewoonweg het beste voetbal-managment game die er is.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:30

Vos

AFCA

neem een middelmatige ploeg in engeland ? of welk land ook maar en maak er een subtopper van en sluip langzaam naar de top

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
3e divisie club uit Engeland (Cambridge ofzo ...)
Die moet je dan eerst helemaal opbouwen enzo ... ;)

MW | BF1 Stats

Verwijderd

CM O+ :D ...

kZou Fulham bijvoorbeeld nemen, hebben redelijk wat geld, zijn nét geen subtop maar hebben wel de potentie door te groeien naar de top. Daarnaast is NAC natuurlijk een goeie ploeg om mee te beginnen (al zijn ze zwaar underrated). Verder zijn Napoli in Italië en Valencia in Spanje leuke teams om te doen (nee 't zijn niet lowerclass clubs maar wel leuk en daar gaattet om toch :) ) ...

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Ik heb laatst Margate (Conference England) naar de Divisie 2 gekregen! Ik heb daarvoor wel de 2-1-4-2-1 tactiek op deze pagina gebruikt:

http://cmtactics.cjb.net/

Hele coole tactiek! Geen DR en DL meer nodig!!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• Radical1980
Vos schreef op 27 November 2002 @ 23:07:
neem een middelmatige ploeg in engeland ? of welk land ook maar en maak er een subtopper van en sluip langzaam naar de top
Ik heb Hull City een keer genomen ging ook erg goed.

Verwijderd

Neem dordrecht 90 eens is ook wel leuk!

Verwijderd

Of NEC. Lopen toch ook leuke spelers rond. Ik las dat je niet een te goed team wilde nemen, da's jammer want bij AS Roma lopen toch flink wat goede spelers rond :)

Kijk anders eens in de Franse competitie. Daar heb je redelijk wat aardige teams, die in Europa niet al te veel voorstellen.

Succes ermee

Verwijderd

Heb de laatste keer met Morton gespeeld, een schots 3e divisie clubje, ben elk jaar kampioen geworden en m'n eerste jaar in premier werd ik 4e achter, celtic,r angers en aberdeen.
Ook wel leuk dus :p

• Radical1980
Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 13:26:
Of NEC. Lopen toch ook leuke spelers rond. Ik las dat je niet een te goed team wilde nemen, da's jammer want bij AS Roma lopen toch flink wat goede spelers rond :)

Kijk anders eens in de Franse competitie. Daar heb je redelijk wat aardige teams, die in Europa niet al te veel voorstellen.

Succes ermee
Nec ben ik nog niet geweest. Ga ik dit weekend ff proberen. Heb je ook nog een leuk Frans team voor mij. Met Sedan ging het namelijk niet zo leuk en daarna heb ik de Franse competitie nooit meer gespeeld.
Pagina: 1