Als ik mijn gemaakte werk in photoshop opsla als *.jpg en hem vervolgens online zet krijg af en toe een wit vierkantje met een rood kruisje
could some one help me plz
Volgens mij heeft dat niets te maken met Photosoep maar gewoon met de webserver of zoiets. Als je het nog niet wist dat betekent gewoon dat je browser de foto niet kan vinden/downloaden.
Vertel: Als je af en toe refreshed dan pakt hij hem wel?
Vertel: Als je af en toe refreshed dan pakt hij hem wel?
server down?
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
pff, da's behoorlijk koffiedik kijken...
- is het eenzelfde image die dan weer wel dan weer niet zichtbaar is?
- staan ergens nog verwijzingen naar lokale schijven (c:\mijnsite\mijnplaatje.jpg)?
- heb je wel binair geupload?
- ehhm...
- is het eenzelfde image die dan weer wel dan weer niet zichtbaar is?
- staan ergens nog verwijzingen naar lokale schijven (c:\mijnsite\mijnplaatje.jpg)?
- heb je wel binair geupload?
- ehhm...
Verwijderd
dat heb ik ook weleens: 
op te lossen door heel ingewikkelde onerror javascript of gewoon zorgen dat de link naar je plaate correct is
vertel, dit is toch niet serieus, wel?

op te lossen door heel ingewikkelde onerror javascript of gewoon zorgen dat de link naar je plaate correct is
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 21:20 ]
Vind dit eigenlijk ook wel een vraga voor beginnersweb.nl
Leeg
Ga eens naar de eigenschappen van zo'n kruisje en krijg eens of die overeen komt met de plaats waar hij op de ftp/server staat.
Human Bobby
hoofdletter/kleineletter problemen omdat het bijvoorbeeld op een Unix-server staat? (dus bijvoorbeeld plaatje.jpg in een url en plaatje.JPG op de server)
Eej mophor... je bent een lulVerwijderd schreef op 27 November 2002 @ 21:20:
dat heb ik ook weleens: [afbeelding]
Verwijderd
En natuurlijk in RGB mode opslaan, en niet in CMYK.
Of de url is niet correct, of het plaatje staat gewoonweg niet op de server.
Ik gok op het eerste.
--
Ik zie dat het je eerste topic is. Zou je voortaan iets meer informatie kunnen geven over wat je allemaal zelf al hebt geprobeerd of bedacht? Dat scheelt wat giswerk dat alleen maar de aandacht van het eigenlijke probleem afleidt.
Of de url is niet correct, of het plaatje staat gewoonweg niet op de server.
Ik gok op het eerste.
--
Ik zie dat het je eerste topic is. Zou je voortaan iets meer informatie kunnen geven over wat je allemaal zelf al hebt geprobeerd of bedacht? Dat scheelt wat giswerk dat alleen maar de aandacht van het eigenlijke probleem afleidt.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 22:52 ]
Pagina: 1