Ik heb een probleempje met word2000, ik wil automatische hoofdletters uitzetten. In het menu van opmaak staat wel "hoofdlettergebruik", maar als ik in dat submenu kleine letters aanvink zet word hem toch weer op automatische hoofdletters. Weet iemand hoe ik die vervelende hoofdletters kan uitschakelen?
Misschien even op F1 drukken 
De eerste letter van een woord krijgt automatisch een hoofdletter.
De eerste letter van elke zin wordt door de functie AutoCorrectie standaard voorzien van een hoofdletter. Door AutoCorrectie wordt bijvoorbeeld de eerste letter van een woord dat volgt op een punt, of de eerste letter van enkelvoudige woorden in een lijst of tabelkolom voorzien van een hoofdletter. Als u niet wilt dat dit gebeurt, kunt u de volgende oplossingen toepassen:
De optie Zinnen met hoofdletter beginnen uitschakelen Informatie over een AutoCorrectie-optie uitschakelen.
Een bepaalde hoofdlettercorrectie ongedaan maken Als in AutoCorrectie een ongewenste correctie wordt uitgevoerd, klikt u op Ongedaan maken op de werkbalk Standaard. U kunt ook op de BACKSPACE-toets drukken totdat de gehele correctie is verwijderd. Hierna typt u het woord opnieuw in. De correctie wordt door AutoCorrectie automatisch aan een "lijst met uitzonderingen" toegevoegd, en wordt daarna niet meer uitgevoerd. U kunt ook handmatig correcties toevoegen aan de lijst met uitzonderingen.
- extra/tools
- autocorrectie
- 'Zinnen met hoofdletter beginnen' uitvinken
- autocorrectie
- 'Zinnen met hoofdletter beginnen' uitvinken
Ik heb hier even geen Word bij de hand, maar ik geloof dat het bij extra -> auto correctie zit onder zinnen beginnen met hoofdletter.
Dit is ook wel zelf te vinden, dus slotje
Dit is ook wel zelf te vinden, dus slotje
[ Voor 15% gewijzigd door SH007 op 27-11-2002 21:09 ]
Dit topic is gesloten.