Geen banners meer rechts van tweakers.net?

Pagina: 1
Acties:

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 20:47
Ik zie nou al geruime tijd geen banners meer rechts van de frontpage, dat grijze gebied vond ik toch een mooie plek om een banner te plaatsen, staat daar geen banner meer?

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 27-11-2002 20:37 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:29

Beaves

Usque ad Finem

Ik kan me voorstellen dat er geen reclame is voor in/op de banner, en dat heeft het weinig zin om er een banner neer te zetten denk ik.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Makkelijk
Ok, daar zit wat in.
Dat verklaard meteen de hele abo's

Ik heb trouwens even nagedacht over die abo's. Maar als nou 300 mensen een extra abo en 150 mensen een full abo afsluiten dit jaar (uitgaande dat 75% van de poll-stemende een abo neemt en 2/3e idd voor extra gaat).

Dat betekend dat er €23400,- abogeld binnenkomt.

Dat is nou niet echt direct een leefbaar bedrag ?
Als de empolyees van tweakers.net een reeel inkomen willen, dan moet er toch wel behoooorlijk veel geld van banners komen, is het dan niet commercieel onverantwoord dat de members die de meeste pageview trekken nou juist geen banner meer zien?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

DKasemier we werken niet allemaal fulltime bij t.net Alleen Daniel en Femme zijn de fulltimers op het moment. de meesten krijgen op basis van nieuwsposts een vergoeding. Enkele anderen dienen uren in en krijgen op basis van uurloon een vergoeding.
Het is dus niet zo dat we allemaal op de loonlijst staan.
Het MT kan dar eventueel meer over zeggen :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Makkelijk
GiLeX schreef op 27 November 2002 @ 21:29:
DKasemier we werken niet allemaal fulltime bij t.net Alleen Daniel en Femme zijn de fulltimers op het moment. de meesten krijgen op basis van nieuwsposts een vergoeding. Enkele anderen dienen uren in en krijgen op basis van uurloon een vergoeding.
Het is dus niet zo dat we allemaal op de loonlijst staan.
Het MT kan dar eventueel meer over zeggen :)
Ik ben wel benieuwd wie er nou werken, ik dacht dat Floris er ook werkte?
Denk parttimer dan he :)

Je zal toch zeggen dat iemand die zo'n website heeft bereikt er toch een flink bedrag voor terug mag verwachten, maar ja.. De waarde van TNet is natuurlijk wel erg hoog :).

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dat er op dit moment aan de rechterkant geen banner staat betekend niet dat er helemaal geen bannerinkomsten zijn hoor. De positie is ook niet geschrapt, maar er is op dit moment maar 1 campagne op verkocht, en die geeft wat problemen (de skyscraper komt helemaal links te staan over de update tracker heen). Als de positie niet verkocht is staat er ook geen banner (in tegenstelling tot de normale 468x60 positie die wordt opgevuld met gratis exchange banners en eigen banners voor bijv. tweakdsl)
Voor het overige loopt de bannering vrij goed op dit moment, de tekst-ad positie is zelfs bijna uitverkocht. Er is echter nogal altijd (en zeker buiten het banner-hoogseizoen) een flink verschil tussen het aantal bannerviews en het aantal daadwerkelijk verkochte banners. Wij verwachten geen echte gevolgen van de mogelijkheid de bannering uit te schakelen: er zijn voldoende pageviews waarop die (betaalde) banner alsnog geserveerd kan worden in plaats van een gratis banner. Bannering is financiele pijler 1 onder Tweakers.net. Nummer 2 is de Pricewatch Manager, nummer 3 is shop.tweakers.net en nummer 4 moeten de abonnementen worden.

Floris werkt sinds enige tijd drie dagen per week bij een ander bedrijf, en is dus geen fulltimer meer. Ons doel is echter niet om veel geld uit T.net te halen, het is gewoon leuk om te doen :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat ik me nu afvroeg. Als de harde kern van Tweakers.net en GoT nu een abo heeft, hoe zit het dan met de click-throughs? Het lijkt me namelijk zo dat juist die kern nog wel eens wilde doorklikken om Tweakers.net of GoT wat extra's te bezorgen (ik deed dat nog wel eens :)). Missen jullie dat nu niet of valt dat allemaal wel mee?
offtopic:
Enne, zit je nu dan soms wel eens dagen lang helemaal alleen op het grote Tweakers.net hoofdkantoor? :P

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
aangezien dit nog steeds over die banner rechts moet gaan: hij staat er imho wel (ga er maar met je muis overheen, dan zie je de link van de ad wel) maar hij wordt gewoon niet (op de goede plek) afgebeeld...

I'm not weird, I'm a limited edition

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42
ja, heel irritant. er staat een transparante banner die, als je er op klikt, een nieuw venster opent met de FP, waar gaat dat over :?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tsja, in een grijs verleden (week of wat terug geloof ik) stond daar een prachtige witte vlek met een kruisje. Oftewel, er moest een plaatje staan (en wel een Ad) en die was er niet. Nu heeft WebAds het zo opgelost dat er een gekleurd vlak (in de kleur van de achtergrond) komt te staan. Het is weliswaar nog niet 100% netjes, maar wel een stuk netter en mooier dan dat het was.

linkjes:
Advertentie bug
[rml][ bug/feature] Hidden skyscraperlink frontpage[/rml]

[ Voor 6% gewijzigd door Harm op 28-11-2002 20:22 . Reden: linkjes :) ]

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hij is ook een tijdje weg geweest
dwz: dat er ook niet zo'n irri plaatje was waar je nu de hele tijd op klikt :+

Gaf dat juist problemen of waarom is die nu weer terug?

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:36
als ik een banner maak dan weet ik ut wel: mooi bruin

heb nog nooit zo vaak (per ongeluk) op een banner geklikt :P

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:38

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik vond die banner aan de rechterkant best wel irri. Ik klikte er vaak perongeluk op, omdat ie niet direct geladen werd. Gelukkig heb ik nu een full-abbo :) Geen banners en een eigen lay-out. Ik vraag me alleen wel af hoe het zit met de webspace. Wanneer wordt dat beschikbaar?

-edit-
Lekker wakker ben ik weer hoor. :Z Het is al mogelijk. Link

[ Voor 19% gewijzigd door TheFruitNerd op 03-12-2002 11:50 ]

- de zon schijnt altijd wel ergens -

Pagina: 1