Toon posts:

vraagje over prepaid internetten met inettikken account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Nou het is zo. Ik heb een nokia 7210, een palm v, en een o2 prepaid kaart. In principe moet het dus mogelijk zijn om via mn palm met mn telefoon via IR te internetten. Volgens mij is dit ook zo want heb al wel wat gesearched in GoT :) jaja. Anyway wat ik me nu afvroeg stel ik neem een abbo bij Zonnet (of elke willekeurige provider), zo'n abbo voor bv. 10 euro per maand en dan krijg je 15 uur gratis internet zonder tikken per maand (of iets dergelijks). nu vroeg ik me af al doe ik dit met mn prepaid kaart zou dat dan ook werken. Zou er dan geen tegoed van mn prepaid tegoed afgaan behalve dan de eerste tik? Dus dat het dan 15 uur gratis is? Nou ik hoop dat iemand van jullie et weet :)

Greets,

NivAiL

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:40

DarkSide

theres no place like ::1

prepaid werkt niet. Tenmiste als je dit moet geloven.
http://www.palmclub.nl/tips/internet.shtml

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
toen ik de search heb gebruikt kwam ik enkele posts tegen van gebruikers waarbij het wel werkte en die hadden een o2 prepaid kaart. dus et werkt wel :) thx voor je hulp anyway iemand anders die et misschien weet?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:14

Korakal

Up up up!

O2 prepaid schijnt inderdaad te werken. Ik heb dit een keer bij O2 nagevraagd, maar zelf konden ze het niet ontkennen maar ook niet bevestigen |:(

Sowieso zal het NIET gratis zijn (ook niet bij andere providers of met een abonnement). Mobiel bellen/data'en wordt altijd verrekend. Ook naar 0800-nummers bellen kost met een mobiele telefoon geld.
Extra ter info: heb je een abonnement dan gaat het ook niet van je belminuten af, dataverkeer wordt altijd verrekend.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

O2 is de enige provider waarbij je met prepaid dataverbindingen kunt opzetten. 0800-nummers zijn trouwens wel gratis met een mobiele telefoon, alleen kan het voorkomen dat een provider bepaalde 0800-nummers blokkeert.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
aha ok bedankt, dus kost het zowiezo geld :( nou ja niks aan te doen dan :S maar zo dan :)
thanks
Pagina: 1