Toon posts:

Brander in Shuttle SS51G/Creative Slix te heet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een computerverkoper vertelde me dat je in een Shuttle of Slix geen cd-brander, dvd-brander of combo dvd lezer/cd brander mag installeren omdat het dan te heet zou worden in de barebone.

Dat is toch wel een beetje onzin, een brander erin moet toch makkelijk kunnen?

Wat is een goeie brander? Een beetje goede combodrive is al EUR 200,- dus misschien kan ik dan beter direct een dvd-brander kopen voor EUR 300,- (ben toch al bijna failliet). Maar als het echt niet kan dan maar een externe vrees ik :?

Dus, iemand ervaring?

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:18
Ik heb een Aopen DVD+RW (zie sig), en die wordt niet echt warm tijdens het branden. Dus ik denk dat dit gewoon wordt gezegd om aan de veilige kant te zitten. Ik persoonlijk zou in ieder geval met een gerust hart mijn brandertje in zo'n shuttletje prakken.

[ Voor 56% gewijzigd door ziekloon op 27-11-2002 20:20 ]

Verwijderd

ziekloon schreef op 27 november 2002 @ 20:20:
Ik heb een Aopen DVD+RW (zie sig), en die wordt niet echt warm tijdens het branden. Dus ik denk dat dit gewoon wordt gezegd om aan de veilige kant te zitten. Ik persoonlijk zou in ieder geval met een gerust hart mijn brandertje in zo'n shuttletje prakken.
Ik heb dezelfde ervaring. Mijn cdromspeler wordt warmer na een tijd files over zetten dan mijn cd-brander dus het mag denk ik niet zo'n probleem zijn. Ik heb een 40speed cdrom drive en een 24x speed fikker (Lite-on)

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik heb sinds kort een philips DVD brander in mn Slix zitten. systeemtemps (in het bios zo te bekijken) zijn prima, geen graad hoger dan voorheen en het geheel draait als een speer...

gewoon dr in zetten dus!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

Haal een samsung-combo... Niet duur, en goede kwaliteit...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."