[XP] Openen mappen / directories -> freeze

Pagina: 1
Acties:

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 23:20
Ik heb van mijn server (met Win2k erop) een aantal HD's geshared en deze op mijn Windows XP bak toegevoegd met 'Map Network Drive'. Nu heb ik het probleem dat als ik via 'My Computer' naar een HD ga en daar heb ik een bepaalde waar ik niet op kan komen. De explorer freezed dan en ik kan dus niet in die map komen. Bij andere mappen doet ie het wel.

Als ik via Network Places dezelfde map wil bekijken lukt dit wel, maar ik zou dit graag ook via 'Map Network Drive' willen doen.

• SuperJERK
Ik heb zelf nu al meerdere dingen geprobeerd:

1. Natuurlijk Windows een aantal keer opnieuw opstarten.
2. Ook het verwijderen van de Map Network Drive en het dan weer toevoegen werkt niet.
3. De map hernoemen naar een andere naam werkt ook niet.

Iemand anders nog een idee wat ik zou kunnen proberen?

EDIT:
In de desbetreffende map zitten een heleboel mappen met daarin plaatjes. Ik heb gemerkt dat als ik minder dan 3 willekeurige mappen over houd in deze map ik deze wel kan openen (lees deze zin maar eens rustig door ;)). Kan dit iets te maken hebben dat windows anders tegen een map met plaatjes aankijkt als met een map met diverse verschillende soorten files?

[ Voor 38% gewijzigd door SuperJERK op 27-11-2002 23:54 ]

• SuperJERK
*kick*

Wie heeft dit probleem nog meer, of ben ik de enige?

• SuperJERK
Nouja nog maar een laatste kick... hopelijk kan iemand me helpen, want het lijkt wel alsof steeds meer mappen dit probleem krijgen.

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 21:07

Beercase

So soft!

Misschien vreemde tekens.... Kan zijn dat 2000 bepaalde tekens niet accepteerd van XP of andersom. Probeer de mappen "simpele" karakters te geven...

Hang loose, KiteSurfing for life!

• SuperJERK
Beercase schreef op 14 december 2002 @ 13:54:
Misschien vreemde tekens.... Kan zijn dat 2000 bepaalde tekens niet accepteerd van XP of andersom. Probeer de mappen "simpele" karakters te geven...
Nope de mappen hebben gewone namen.. zelfs als ik de namen hernoem naar 1 teken doen ze het nog niet. :(
Pagina: 1