Toon posts:

[WC]Deze setup goed??

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.landcc.be/setup.JPG

Of is het radiator (blackice mini - GEKOELD MET 80MM maar kon niet meer op pic :P ) niet meer nodig voor de gpu en kan de blackice 2 alles 'trekken'.

Ik twijfel er niet aan dat die blackice 2 zonder probleem beiden zou koelen maar dan gaan men temps ongetwijfeld veel hoger liggen doordat er een 80 WATT peltier op de GPU plakt.

Zou dit men overclockresultaten niet beïnvloeden?

btw het waterpeil van het reservoir komt boven de waterpomp.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 20:10 ]

Verwijderd

resize ff je pic is iets makkelijker door [img=640 480] ofiets dergelijks
denk dat die 2de rad met een pelt wel een beetje verschil geeft maar niet veel

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
2e rad is overbodig...

maar die opstelling zoals je hem heb slaat nergens op...waarom die pomp op die plek ?!

Verwijderd

Topicstarter
Servertower, die pomp staat goed trust me... net boven HD brackets en er wordt met kogelterugslag gewerkt omdat ze niet zelfaanzuigend is.

Zou het de temp niet beïnvloeden? een 2de radiator?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 19:57 ]

Verwijderd

Omdat die pompen niet aanzuigen moet je dus vloeistof niveau ruim boven de pomp hebben zodat t water er naartoe valt

2e rad op deze plek zal niet veel uitmaken, dan zou ik er eerder 1 na ieder koelblok zetten en de beste na je TEC

Verwijderd

Topicstarter
wel? is er toch??? Van het CPUblok naar de blackice micro en dan naar GPU om dan in het reservoir terecht te komen ;)

Verwijderd

is het een actief gekoelde radiator?

Verwijderd

Topicstarter
jups tuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik men CPU nu minder ver kunnen overclocken moest ik een 80 WATT peltier tussen de GPU smijten?
En hoeveel zou da ong. men temps beïnvloeden

Verwijderd

Nee wegens de luchtzak in je reservoir, t niveau daarvan telt, de stroming die jij beschrijft is juist de pomp zelf, mits die water krijgt...

Vanaf t reservoir gaat t alleen op zwaartekracht verder totaan de pomp, dus plaats die pomp iets lager en je bent er al

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 20:57 ]

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Die 2e radiator maakt heel weinig uit. Zeker als de 2e een BI Micro is en de ander een BI2.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
pomp kan niet lager :s
HD brackets in de weg

Verwijderd

kan wel, alleen moet je wel ff zorgen dat je pomp niet droog komt te staan als je pc uit is. ;) Dat kan makkelijk met een beveiligings-onderdeeltje.

Verwijderd

Topicstarter
Demoniac schreef op 27 november 2002 @ 20:59:
Die 2e radiator maakt heel weinig uit. Zeker als de 2e een BI Micro is en de ander een BI2.
Op die site stond dat je 2 aparte circuits moest gebruiken. Vandaar dat ik een extra radiator wou plaatsen :s

Niet doen dan met die peltier? :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 21:00:
kan wel, alleen moet je wel ff zorgen dat je pomp niet droog komt te staan als je pc uit is. ;) Dat kan makkelijk met een beveiligings-onderdeeltje.
Dat was dus de bedoeling. Eerst met de mond blazen tot er water aan de pomp was en dan met zo een kogelbeveiliging ervoor zorgen dat het water niet terugstroomt.

Dus met een blackice pro of blackice extreme zou dit wel moeten lukken?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 21:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
K een blackice Pro volstaat heb ik net gehoord.

Thx anyway ^^

Pics wil follow soon :p

Verwijderd

Allemaal standaard spul, waar voldoende info over te vinden is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.