Toon posts:

(Win2KServer) Dial-In verbinding werkt niet ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een aantal dagen bezig om een dial-in verbinding in te stellen. Dit werkt alleen nog voor geen meter. We werken hier met 2 lokaties :

Lokatie 1 :

Server : Windows 2000 Server
2x Werkstation : Windows 98
Verbinding : ISDN

Lokatie 2 :

Werkstation : Windows 98
Verbinding : ISDN

Ik heb alles volgens het boek MS Press : Windows 2000 Server MCSE geinstalleerd maar zodra ik van lokatie 2 wil inbellen op de server van lokatie 1 dan gaat het systeem alleen nummer kiezen, het systeem gaat nog geen wachtwoorden controleren maar komt met de volgende foutmelding :

Error 629 : De verbinding met de computer waarop u inbelde, is verbroken.
Probeer het opnieuw door op de verbinding te dubbelklikken.

Ik heb o.a. technet, google, got, modemhelp al bezocht voor mogelijke oplossingen. Heb al vanalles geprobeerd.

Heb DHCP, DNS, TCP/IP, Remote Access Service geinstalleerd.

Weet iemand of er nog andere mogelijkheden zijn om een verbinding tussen beide lokaties (ADSL of kabel is niet aanwezig) te realiseren ?

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:32
Als de 2 pc's niet erg ver van elkaar verwijderd zijn, dan kan je WLAN proberen. Zoek eens in de search op WLAN, of WiFi.

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:08
Product support van Microsoft bellen. Die helpen je zo.

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Eventjes heel simpel. Als je probeert met die twee isdn kaarten in te bellen op een willekeurige provider, lukt dat dan, of krijg je ook 629 ?

Wat me ook zo even te binnen schiet. zorg dat je op beide lokaties het zelfde modem (lees : protocol) erin hebt staan. bijvoorbeeld 2x internet ppp, en niet internet ppp en x75 :+

suc6