Ik ben al een aantal dagen bezig om een dial-in verbinding in te stellen. Dit werkt alleen nog voor geen meter. We werken hier met 2 lokaties :
Lokatie 1 :
Server : Windows 2000 Server
2x Werkstation : Windows 98
Verbinding : ISDN
Lokatie 2 :
Werkstation : Windows 98
Ik heb alles volgens het boek MS Press : Windows 2000 Server MCSE geinstalleerd maar zodra ik van lokatie 2 wil inbellen op de server van lokatie 1 dan gaat het systeem alleen nummer kiezen, het systeem gaat nog geen wachtwoorden controleren maar komt met de volgende foutmelding :
Error 629 : De verbinding met de computer waarop u inbelde, is verbroken.
Probeer het opnieuw door op de verbinding te dubbelklikken.
Ik heb o.a. technet, google, got, modemhelp al bezocht voor mogelijke oplossingen. Heb al vanalles geprobeerd.
Heb DHCP, DNS, TCP/IP, Remote Access Service geinstalleerd.
Weet iemand of er nog andere mogelijkheden zijn om een verbinding tussen beide lokaties (ADSL of kabel is niet aanwezig) te realiseren ?
Lokatie 1 :
Server : Windows 2000 Server
2x Werkstation : Windows 98
Lokatie 2 :
Werkstation : Windows 98
Ik heb alles volgens het boek MS Press : Windows 2000 Server MCSE geinstalleerd maar zodra ik van lokatie 2 wil inbellen op de server van lokatie 1 dan gaat het systeem alleen nummer kiezen, het systeem gaat nog geen wachtwoorden controleren maar komt met de volgende foutmelding :
Error 629 : De verbinding met de computer waarop u inbelde, is verbroken.
Probeer het opnieuw door op de verbinding te dubbelklikken.
Ik heb o.a. technet, google, got, modemhelp al bezocht voor mogelijke oplossingen. Heb al vanalles geprobeerd.
Heb DHCP, DNS, TCP/IP, Remote Access Service geinstalleerd.
Weet iemand of er nog andere mogelijkheden zijn om een verbinding tussen beide lokaties (ADSL of kabel is niet aanwezig) te realiseren ?