Overclocken PIII, slot1 of fc-pga?

Pagina: 1
Acties:

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Vraagje;

Ik heb een slot1 moederbord waarop momenteel en socket370 celeron draait mbv een Abit SlotketIII converterkaart.
Binnenkort wil ik opgraden naar een PIII processor; zal ik een slot1 variant kopen, of een fc-pga die ik op m'n slotket kaartje steek?

Welke PIII processors zijn de beste overclockers?

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:28

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Ik heb een p3 700@1001 slot 1.
Deze cpu heeft nog nooit 700 gelopen.
De beste zijn de 700 en de 750.
ik denk dat slot 1 moeilijk is om aan te komen.

Specs

Verwijderd

Die slot coolers zijn meestal wel stukje duurder dan een socket cooler. Dus een alpha delta combo, oid. Maar ik heb een socket p3 750@1001 had eerst een slot1 750@1001 die ging ook geen meter verder, was ook nog geen cb0 stepping en deze socket dus wel, daarom loopt deze ook aanzienlijk stuk koeler. Maar ik raad je aan om een socket te nemen slots gaan er bij intel ook uit, net zoals bij AMD.

Verwijderd

Ik zou een socket nemen met een orbje ofzo

Verwijderd

Ik d8 dat iedereen hier altijd zat te schreeuwen dat Intels PIII's gelocked waren en niet te oc-en??

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[nM.Locutus] schreef het volgende:
Ik d8 dat iedereen hier altijd zat te schreeuwen dat Intels PIII's gelocked waren en niet te oc-en??[/quote]Maar met de fsb kun je de intel's juist wel weer goed overklokken, de intel's zijn daar veel makkelijker in dan amd's.
Pagina: 1