Toon posts:

sof2 hitch probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een linux 8.0 sof2 servert op te zetten nu ik nu niet helemaal een grapje mag maken... zal ik dat nu ook niet meer doen.. voordat er iemand zich weer aan stoort (was geloof ik ook niemand) maargoed.
Ik ben bezig om dus een linux server op te zetten alles gaat goed (lan) maar zodra ik een aantal vrienden vraag of ze het willen proberen kunnen ze er niet op.
op mijn router heb ik inmiddels de poorten voor sof2 opengezet.

hitch had geloof ik iets te maken met lag ofzo? ik heb eigenlijk ook geen idee. hoop dat iemand dat kan vertellen. ook in andere sof2 forms was naar mijn inziens niets te vinden. ook heb ik gekeken op sof2center en sof2files of iemand zo'n probleem had.. en natuurlijk met google en altavista.
ik heb een p3 450mhz en 230mb geheugen.(afgerond)

Ik snap het niet helemaal.. het werkt wel via de window machine. maar omdat ik anti microsoft ben. wil ik liever op linux draaien. ben windows een beetje beu!

als ik iets vergeten ben moet je het maar zeggen.. oops ja.. en ik heb een firewall lopen op de linux.. maar volgens mij krijg je daar toch geen hitch door? whatever that is.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Je hebt de poorten open gezet op je router, misschien zou je dit ook eens moeten doen met je firewall die op je linux bak staat.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 18:49:
als ik iets vergeten ben moet je het maar zeggen.. oops ja.. en ik heb een firewall lopen op de linux.. maar volgens mij krijg je daar toch geen hitch door? whatever that is.
Je weet niet wat hitch is, maar je weet wel dat je geen hitch krijgt door je firewall :? Hoe kom je erbij dat je een hitch probleem hebt?

Omdat hitch veel wordt gebruik in een zin heb ik het maar even opgezocht. Dit staat er in het woordenboek over hitch:
hitch - rukken - even verplaatsen - vastmaken - ter sprake brengen
:?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
marco hitch warning: 20079 msec frame time
sending heartbeat to master.sof2.ravensoft.com

dus geen ruk warning.

en ik probeer zo effe mijn firewall aan te passen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 19:18:
marco hitch warning: 20079 msec frame time
sending heartbeat to master.sof2.ravensoft.com
Als je dat nou gelijk had gezegd, dat je die error kreeg :)
dus geen ruk warning.
LOL :D
en ik probeer zo effe mijn firewall aan te passen.
Zet 'm anders gewoon eens uit. Als ie het dan nog niet doet weet je dat het niet daar aan ligt.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
probleem.. heb eens de level verhoogt maar niet verlagen.. hoe komp da?
redhat 8.0. sercurity level geen. en dan ja.. en hoppa ga je kijken is het weer terug bij af :(

Verwijderd

Topicstarter
Hitch warning: 21092 msec frame time
Sending heartbeat to master.sof2.ravensoft.com
Sending heartbeat to clanservers.net
Sending heartbeat to master0.gamespy.com
Hitch warning: 16048 msec frame time

zegt iemand dit iets???

en dit is de opdracht die ik geef
./sof2ded +dedicated 2 +set net_ip 192.168.2.3 +set sv_pure
1 +set sv_punkbuster 1 +map mp_shop +sv_maxclients 18 +com_hunkMegs 64 +exec server.cfg

Verwijderd

Topicstarter
lag inderdaad aan de firewall heb de poorten die sof2 opengezet en toen werkte het weer. zie mijn topic in firewall lager zetten in non-windows systemen.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 15:32:
lag inderdaad aan de firewall heb de poorten die sof2 opengezet en toen werkte het weer. zie mijn topic in firewall lager zetten in non-windows systemen.
Voor het nageslacht (als dat ooit de search gaat gebruiken :P): Firewall beveiliging lager zetten met redhat8.0
Pagina: 1