Configuratie:
Moederbord: MSI K7T Turbo Raid (ver:3 / bios 3.3)
Proc: Athlon Thunderbird 1200 / Athlon XP 1800+
Harddisk: IBM 80 120GXP / IBM 180 GB 180GXP
Videokaart: ATI Radeon 64 VIVO
Muis: Logitech MX700
Hardware software: De laatst verkrijgbare.
Probleem:
Bepakt en bezakt teruggekomen van de HCC met een muis een 180gb hd en een Athlon 1800+ processor.
Alles aangesloten en alles werkt. totdat ik merk dat als ik ga scrollen in Internet explorer de computer plotseling opnieuw opstart. Ik gauw kijken in de bios of de temp van proc te hoog was ofzo. Was niet hoger dan met de 1200 mhz.
Hij start dus opnieuw op zodra ik in Internet Explorer 1 slag maak met het scrolwieltje.
Maar ook met Unreal Tournament ging comp opnieuw opstarten.
Toen heb ik maar weer de oude processor terug gezet. en geformateerd, en Win98 opnieuw geinstalleerd.
Even internetten en scrollen maar, nou drie pagina's gingen goed daarna weer
herstarten.
Normaal gesproken start ik op in win2000, en daar begon het dus ook mee.
Nu ik tot nu toe alleen win98 erop heb zitten blijkt ook deze niet goed te werken.
Ik weet nu echt niet hoe ik dit nu moet oplossen. Voor de HCC deed alles het iig nog normaal.
Onder scrollen wordt verstaan:
1. Het scrolwieltje van de muis
2. door op de pijltjes te drukken van de schuifbalk of op de kolom (niet de balk) zelf. De balk kan wel zonder problemen worden bewogen.
Moederbord: MSI K7T Turbo Raid (ver:3 / bios 3.3)
Proc: Athlon Thunderbird 1200 / Athlon XP 1800+
Harddisk: IBM 80 120GXP / IBM 180 GB 180GXP
Videokaart: ATI Radeon 64 VIVO
Muis: Logitech MX700
Hardware software: De laatst verkrijgbare.
Probleem:
Bepakt en bezakt teruggekomen van de HCC met een muis een 180gb hd en een Athlon 1800+ processor.
Alles aangesloten en alles werkt. totdat ik merk dat als ik ga scrollen in Internet explorer de computer plotseling opnieuw opstart. Ik gauw kijken in de bios of de temp van proc te hoog was ofzo. Was niet hoger dan met de 1200 mhz.
Hij start dus opnieuw op zodra ik in Internet Explorer 1 slag maak met het scrolwieltje.
Maar ook met Unreal Tournament ging comp opnieuw opstarten.
Toen heb ik maar weer de oude processor terug gezet. en geformateerd, en Win98 opnieuw geinstalleerd.
Even internetten en scrollen maar, nou drie pagina's gingen goed daarna weer
herstarten.
Normaal gesproken start ik op in win2000, en daar begon het dus ook mee.
Nu ik tot nu toe alleen win98 erop heb zitten blijkt ook deze niet goed te werken.
Ik weet nu echt niet hoe ik dit nu moet oplossen. Voor de HCC deed alles het iig nog normaal.
Onder scrollen wordt verstaan:
1. Het scrolwieltje van de muis
2. door op de pijltjes te drukken van de schuifbalk of op de kolom (niet de balk) zelf. De balk kan wel zonder problemen worden bewogen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 18:34 ]