3 computers, alledrie met windows xp prof. nl sp1. Er wordt verbinding gemaakt via een router. 1 computer staat standaard aan om de mp3's, data etc. te sharen. Mailprogramma gebruikt op alledrie de computer is outlook express (standaard xp) 6.00.2800. Nu wil ik op de 2e en/of 3e computer eigenlijk dat gebruikers hun e-mailprofiel gebruiken van de server. Dus als ze bijv. hun mail check op de file-"server", komen die mailtjes binnen in postvak in. Blijkbaar worden ze dus opgeslagen op de pc. Als ze naar een andere computer gaan kunnen ze daar hun e-mails niet controleren of bekijken. Daarvoor moeten ze dan weer terug naar de server. Is het mogelijk dat een client pc (hier 2 of 3) op de server de inhoud van het postvak in van outlook express ophaalt en als er mails binnen komen (via pop3) dat deze dan ook op de server opgeslagen worden?
P.S. ik heb al ge-google-d en ge-search-ed maar niks gevonden, vandaar nieuw topic.
P.S. ik heb al ge-google-d en ge-search-ed maar niks gevonden, vandaar nieuw topic.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet