Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Verwijderd
Maar dan kan hij uiteraard nog steeds een IRQ conflict hebben. Ga eens met een PCI beeldkaartje in je BIOS, zet VGA palette snoop uit, en zet Assign IRQ to VGA áán. Plaats vervolgens de AGP kaart 'n give it another try
Dit ga ik zo eens proberen.. ik weet wel dat mijn raid op 10 zit.. mijn video zal ik zo eens kijken..Jupiler schreef op 27 november 2002 @ 18:27:
Een K7T266-RU heeft, zoals de naam al doet vermoeden, een onboard RAID controller
Maar dan kan hij uiteraard nog steeds een IRQ conflict hebben. Ga eens met een PCI beeldkaartje in je BIOS, zet VGA palette snoop uit, en zet Assign IRQ to VGA áán. Plaats vervolgens de AGP kaart 'n give it another try
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
verder zit er niets op dat irq
[ Voor 15% gewijzigd door Looki op 27-11-2002 18:52 ]
heel raar.. en mijn pa's pc doet de GF4 440 het wel.. en hij deed het pas na een vastloper in winxp.. maar dan moet de raid-bios hem toch wel blijven herkennen?
nog meer tips?
Heeft iemand nog een tip?
mischien een tweak bios voor de msi k7t266 pro2-ru versie 2.0 ? chipset=6380..
Na 2.5 week is mijn pc weer terug! MSI zegt dat ze niets konden vinden, maar toen ik het mobo weer in mijn pc zette, werkte hij weer goed!
Nu na 5 keer opnieuw opstarten kreeg ik weer problemen. bijna hetzelfde probleem deed zich voor