Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL]Voeding gaat niet uit :?

Pagina: 1
Acties:

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Op de HCC beurs heb ik dus een 350 watt voedingkje gekocht, mooi ding, goudkleurig, 2 fans allemaal leuk, voltages zijn ook goed enzo... alleen 1 probleem

HIJ WIL NiET UIT :?

Als ik dus de stekker in de voeding steek gaan al mijn fans draaien, en de HDD led brand voortdurend. Als ik de powerknop indouw gaat ie gewoon booten, druk ik em weer 4sec in (normaal gaat ie dan uit) gaat ie weer terug naar de ik-ben-uit-maar-maak-lawaai modus... Ook afsluiten vanaf w2k helpt niet.....

Weet iemand iets ??? (En ja ik weet het een echte tweaker sluit zijn pc niet af maar ik wil toch wel een beetje rust hebben, en elke keer de stekker eruit trekken vind ik ook niet leuk :P)

Het model en merk zijn: G350W van VIP :/

http://www.overclex.net/c...%2Farticle.php3%3Fid%3D45 kwam ik nog tegen op google, alleen kan geen frans... lijkt op een review

[ Voor 10% gewijzigd door cyberbetica op 27-11-2002 18:01 . Reden: url ]

Verwijderd

Als de link die je aangeeft, precies dezelfde voeding is, dan heb je denk ik een Q-Tec. Ik zou zeggen: Terug brengen... Maja, of dat kan...

Heb je em bij een "bekend" bedrijf gekocht? Dan heb je nog kans op een goeie garantie afhandeling.

• cyberbetica

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Ik weet niet waar ik em gekocht heb, stand had nieteens een naam geloof ik :X

Maarja.... ik kijk wel, maybe zit er ergens iets relais achtigs vast... of dat er een te grote druppel soldeer op de powergood line zit oid...

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Hetzelfde had ik met een BX bordje, stond in de BIOS een optie om de voeding aan/uit te kunnen zetten of de knop als reset te gebruiken...

Vertaling frans 1e deel (wist niet eens dat ik frans kon lezen :D):

Voor één keer test ik geen koelingssysteem, maar een voeding.
Want bij het overklokken speelt de voeding ook een erg belangrijke rol.
Zonder een kwaliteitsvoeding, die stabiele voltages levert, zal de kans
op succesvol overklokken kleiner worden...

EDIT: Naar jullie keuze presenteren wij de ATX voeding ST Gold 350W. Die voeding (?a d'abord?) zomer is gekozen om zijn kwaliteit en krachten, maar ook omdat de prijs aantrekkelijk is.

Wie gaat er verder? Ik moet weg!

[ Voor 75% gewijzigd door Benadski op 27-11-2002 18:46 ]

Verwijderd

dat heb ik bij mijn msi bordje ook kan ik ook kiezen voor power met de knop aan/uit
of reset
dus even je bios na kijken

• cyberbetica

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
In de bios heb ik ook wat zooi veranderd.... het is trouwens een Gigabyte 667PE met een cerlon 1.8@2.21 oid... maar ik ga ook ff me bios updaten

edit- waarom moet ik dan nu de bios veranderen als ie met me vorige voeding dat niet hoefde ?

[ Voor 26% gewijzigd door cyberbetica op 27-11-2002 18:41 ]

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:20

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

als ie zo erg op een q-tec lijkt, een nieuwe q-tec kopen, en vervolgens de oude terugbregen en je geld terugvragen.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Je voeding is kapot want als die uitstaat hoort hij geen stroom te geven aan de coolers enz dus terug naar de winkel en een nieuwe vragen.

Verwijderd

heb wel een id welke stand dat was...
die hadden nog meer voedingen op een stapel en aan de zeikant een paar kasten staan en aan de andere kant wat dell accu's floppy drives enzo
als dat hem was dan is het van ACC computers te eindhoven
en als hij echt kapot blijkt te zzijn kan je daar binnen een maand langs gaan en krijg je een nieuwe
van de 10 voedingen die wij daar hadden was er ook 1 kapot ik daar heen hadden ze meteen zondere enige problemen omgeruild
Pagina: 1