Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] CD-ROMS e.d. verfen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goeie 's avonds.

Ik wou mijn cd-roms van wit naar zwart verfen, maar wat is een goeie manier? gewoon met een klein penceeltje of dingen afplakken en dan een spuitbus erop zetten?

da was mijn vraag :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Zie de FAQ over het schilderen van je case, kan je ook hiervoor gebruiken. Houd er bijvoorbeeld rekening mee dat je eerst zult moeten schuren ed.

Verwijderd

front er af halen en spuiten :D

Verwijderd

frontjes eraf halen, schuren en paar keer spuiten. Word wel mooi hoor .... :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
eerst schuren met grof papier dan met fijn papier.
laagje grondverf (spuiten) en dan 2 of 3 lagen kleur ook spuiten
zo heb ik het iig gedaan

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik geloof niet in grondverf. Heb geen grondverf gebruikt bij mijn case, alleen ontvet, en 't dekt prima!

Verwijderd

schuren is ook niet echt noodzakelijk, zolang je het ontvet met ammoniak is het prima en pakt de verf perfect, ook zonder grondverf.
bij je kast zelf is schuren en grondverf wel stukken mooier.
frontje dus lospeuteren van de speler zelf, hoef je niets af te plakken. en spuiten maarrrr.

Verwijderd

Topicstarter
ok dan! bedankt voor 't advies :)

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
idd, kunstof onderdelen hoef je niet te schuren, als je het maar goed ontvet. (niet met thinner, dat lost het plastic op) :+ amoniac en wasbenzine zijn denk ik de beste ontvetters voor zon klusje. het mooiste zou zijn als je ook de knopjes en klepjes van je frontje ff apart doet.
succes!

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

FXL schreef op 27 november 2002 @ 19:31:
idd, kunstof onderdelen hoef je niet te schuren, als je het maar goed ontvet. (niet met thinner, dat lost het plastic op) :+ amoniac en wasbenzine zijn denk ik de beste ontvetters voor zon klusje. het mooiste zou zijn als je ook de knopjes en klepjes van je frontje ff apart doet.
succes!
Terpentine wil ook wel eens plastic oplossen, weet ik uit ervaring. :)

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 09:08
Raar plastic dan. Verwar je Terpentine niet met Thinner?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Faq/search vraagje.. Met wat inspanning kun je dit wel uitvinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.