UT & General Protection Fault

Pagina: 1
Acties:

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Lekker is dit. Heb ik net met nogal wat moeite (en hulp van mede tweakers) een dualboot gecreert van w2k en W98, blijkt dat UT 't nog steeds niet doet... :(

Het probleem is als ik UT (niet 2003) opstart, ik een General Protection Fault krijg. Zie plaatje hieronder.
Heb de nieuwste video drivers en heb de search gebruikt, maar kon geen direct antwoord vinden hoe dit op te lossen. Ik heb het iig nog nooit eerder gehad. Dus toen ben ik w98 gaan installen, en blijkt dat ik daar ineens ook de error krijg!

Hier de screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://rolexor.netfirms.com/gpf.jpg

Iemand die weet hoe dit op te lossen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-> SPV

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

dus je hebt het met win2k en win98? dus je hebt unreal ook al gereinstalled? nieuwste patch er over heen (3.46 geloof ik) DirectX8.1b?

• Hahn
  • Laatst online: 08:42
In de PCGameplay hadden ze deze error ook en bij hun lag het aan de nieuwe drivers van hun moederbord. Na een wat oudere driver te installeren deed alles het weer. Misschien is dat bij jou ook het geval :)

The devil is in the details.

• Ed.
Ga ik eens mee aan de slag, ik zal 't resultaat hier posten

(meer tips zijn natuurlijk altijd welcom! :))

• Ed.
Ik heb nu zo'n beetje alle drivers geprobeert, maar 't blijft. Ook onder W98 dus :(

erg *** dit, want nu kan ik dus geen UT meer spelen.

Verwijderd

vanaf welk moment doet UT het niet meer? na nieuwe hardware? of software? misschien een een of ander runtime file? windows update al gedraaid?

Verwijderd

ik zie een [X]

• Ed.
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 16:12:
vanaf welk moment doet UT het niet meer? na nieuwe hardware? of software? misschien een een of ander runtime file? windows update al gedraaid?
Het wordt steeds vreemder... Hij gaf die error nadat ik aangeef welk 3d video device ik wil gebruiken. Het maakt niet uit welke ik kies, na ongeveer 10 sec het UT opstartlogo te zien (op de voorgrond van bv. m'n desktop) geeft ie de General Protection fault.
Ik dus zonet ff directx8.1 voor w2k installen: weer eens proberen: en hij deed het!! ik dacht prima, ik dus exit ff iets anders doen, rebooten, d8: laat ik nu maar es ff lekker instagibben, en nou blijkt ie weer dit General protection fault te geven! heel weird... heb in de tussentijd nix veranderd :/

Onder w98 doet ie 't ook nog steeds niet btw.
Pagina: 1