Ik doe een paar ergi_replaces, die ik uit de database haal, en dan krijg ik deze 
Ik haal uit de database wat smilie-codes (vreemde tekens dus), en laat ze vervangen door plaatjes...
Zoals je ziet laat ik eerst wat slashes toevoegen, om het ergste te vermijden, maar t werkt niet
Wie kan en wil mij helpen?
PHP:
109
110
111
112
113
114
115
116
| //alle smilies $inputtext = addslashes($inputtext); $result = mysql_query("SELECT code, url FROM smilies"); while($row = mysql_fetch_array($result)){ $code = addslashes($row["code"]); $inputtext = eregi_replace($code, "[img]images/smilies/".$row["url"]."[/img]", $inputtext); } $inputtext = stripslashes($inputtext); |
en zo een hele lijst...Warning: REG_EPAREN in /var/www/site.decramy.net/overall/functions.php on line 114
Warning: REG_EPAREN in /var/www/site.decramy.net/overall/functions.php on line 114
Warning: REG_BADRPT in /var/www/site.decramy.net/overall/functions.php on line 114
Ik haal uit de database wat smilie-codes (vreemde tekens dus), en laat ze vervangen door plaatjes...
Zoals je ziet laat ik eerst wat slashes toevoegen, om het ergste te vermijden, maar t werkt niet
Wie kan en wil mij helpen?
[ Voor 12% gewijzigd door decramy op 27-11-2002 17:40 ]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net