Ik heb age of mythology, het is verkeerd en ik koop ook vaak genoeg spellen maar ik heb nu geen geld en ik wou het spel heel graag hebben , illegaal gekocht. Nu installeer ik het, dat gaat allemaal goed, ik reboot, het gaat nog steeds goed, ik start het spel op en het speelt gewoon normaal. Niets aan de hand tot nu toe. Dan sluit ik het spel af en blijft de pc even aan staan en opeens komt er een error dat windows een fout in het systeem register heeft gevonden en dat windows opnieuw opgestart zal worden zodat een reserve copie terug gezet kan worden. Dus opnieuw opstarten, er wordt automatisch een reserve copie terug gezet en ik ga Aom weer proberen te spelen. Ik start hem op, begin filmpje doet het en als het spel zelf start komt er de volgende error:
MSXML 4.0 is not installed correctly.
It is required to run the game.
Dan sluit het spel automatisch af.
Ik heb het spel meerdere malen opnieuw geinstalleerd en soms krijg ik de error van een fout in het systeem register gelijk bij het opnieuw opstarten en soms pas nadat ik het gespeeld heb. Maar het blijft komen.
Kan iemand mij helpen met dit probleem of een aanwijzing geven waar ik er een oplossing voor kan geven?
MSXML 4.0 is not installed correctly.
It is required to run the game.
Dan sluit het spel automatisch af.
Ik heb het spel meerdere malen opnieuw geinstalleerd en soms krijg ik de error van een fout in het systeem register gelijk bij het opnieuw opstarten en soms pas nadat ik het gespeeld heb. Maar het blijft komen.
Kan iemand mij helpen met dit probleem of een aanwijzing geven waar ik er een oplossing voor kan geven?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 17:47 ]