Toon posts:

Problemen met age of mythologie te installeren en optestarte

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb age of mythology, het is verkeerd en ik koop ook vaak genoeg spellen maar ik heb nu geen geld en ik wou het spel heel graag hebben , illegaal gekocht. Nu installeer ik het, dat gaat allemaal goed, ik reboot, het gaat nog steeds goed, ik start het spel op en het speelt gewoon normaal. Niets aan de hand tot nu toe. Dan sluit ik het spel af en blijft de pc even aan staan en opeens komt er een error dat windows een fout in het systeem register heeft gevonden en dat windows opnieuw opgestart zal worden zodat een reserve copie terug gezet kan worden. Dus opnieuw opstarten, er wordt automatisch een reserve copie terug gezet en ik ga Aom weer proberen te spelen. Ik start hem op, begin filmpje doet het en als het spel zelf start komt er de volgende error:

MSXML 4.0 is not installed correctly.
It is required to run the game.

Dan sluit het spel automatisch af.

Ik heb het spel meerdere malen opnieuw geinstalleerd en soms krijg ik de error van een fout in het systeem register gelijk bij het opnieuw opstarten en soms pas nadat ik het gespeeld heb. Maar het blijft komen.
Kan iemand mij helpen met dit probleem of een aanwijzing geven waar ik er een oplossing voor kan geven?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 17:47 ]

Verwijderd

anders koop je hem

Verwijderd

Topicstarter
Als hij wat goedkoper zou zijn, graag. Maar 60 euro kan ik niet opbrengen helaas. Zeker niet op het moment, ben arm :(. Dus heb ik maar de geopieerde versie gekocht. Zou het helpen als ik hem orgineel kocht, dezelfde copie heeft diegene ook aan 2 andere gegeven en daar deden ze het wel.

Verwijderd

;) ik denk wel dat het helpt, je kan ook ff windows update draaien en hopen dat dat je MSXML update waardoor ie wel werkt... (en als je arm bent ga je toch lekker werken :> )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 17:51 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
We gaan je niet helpen om één of andere warez versie aan de praat te krijgen.
Jammer maar helaas.

Dicht :)

Dit topic is gesloten.