Toon posts:

PC reboot met UT2k3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb UT2k3 geinstalleerd nu en als ik een game wil beginnen dan start mijn computer opnieuw op zonder melding [ online en lokaal spel ]

Ik kan wel in het menu en config komen maar als ik echt een spel wil beginnen dan start hij zomaar opnieuw op

Ik heb trouwens ook geen patch geinstalleerd.

Mijn specs zijn:

AMD AthlonXP 2000+
265Mb
Hercules Prophet 4500 [ 64Mb ]
Win2k

Alvast dank voor reacties.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:45
Uit de sticky over het modbeleid in SPV

Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.

There is no magic.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:04

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 17:09:
Ik heb trouwens ook geen patch geinstalleerd.
Doe dat eerst eens dan...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat er juist problemen met een of andere patch waren. maar de game hoort het toch ook te doen zonder patch??

@The Will bedankt ik probeer het zodra ik thuis kom

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:04

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 17:14:
Ik heb gehoord dat er juist problemen met een of andere patch waren. maar de game hoort het toch ook te doen zonder patch??
Dat kan wel ja... maar dit soort topics zijn al zo vaak langs geweest en niemand verteld ooit wat hij/zij zelf al geprobeerd heeft, dus krijg je altijd als eerste antwoord dingen als:
-lees de faq
-update drivers
-installeer patch
-etc.

Ik bedoelde dus ook te zeggen dat je zelf al aan gaf dat je de patch niet geinstalleerd had, nou probeer die dan ook eerst en als je d'r dan echt niet uit komt kan je hier je vraag dumpen en zijn er altijd wel mensen die je willen helpen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door momania op 27-11-2002 17:24 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Heb de instructies van The Will gevolgd en toen kreeg ik ineens een fysieke geheugen dump ipv een reboot.

Daarna heb ik mijn videodrivers geupdate en nu loopt hij gewoon normaal... soms wel lage fps maar ik kan tenminste spelen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 08:10:
Heb de instructies van The Will gevolgd en toen kreeg ik ineens een fysieke geheugen dump ipv een reboot.

Daarna heb ik mijn videodrivers geupdate en nu loopt hij gewoon normaal... soms wel lage fps maar ik kan tenminste spelen.
Je computer reboot niet voor niks. Soms als je dat reboot on error uitzet doet ie het wel, maar meestal krijg je dan een error ipv een reboot. Maar zo zie je maar weer, altijd eerst je videokaart drivers proberen :)

The devil is in the details.

Pagina: 1