Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Correct me if i'am wrong
[ Voor 14% gewijzigd door Atlas op 27-11-2002 16:42 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
volgens mij is ie gewoon geschkt voor normale PCI sloten EN omgedraaide advanced riser slots...
maar ik weet het niet zeker want ik gebruik die riserslots alleen maar om af en toe stof in te verzamelen.
Nou als hij past dan wel he, die extra inkeping maakt nix uit of daar nou nix zit of een stukje blank. Als de kaart groter is dan een pci slot dan gaat het niet.JaWa schreef op 27 November 2002 @ 16:45:
okee thx.. maar ik kan deze trust modem dus niet zomaar in een 'normaal' pci slot stoppen?
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Verwijderd
de twee inhammen zijn om aan te geven of hij voor 5 of 3,3v geschikt was
maar zou ook kunnen zijn om aan te geven dat hij in een 66MHz slot past
is iig NIET voor extended PCI
PCI is ALTIJD wit, door de inham die er in zit, is het nog steeds een pci kaart,alexandervisser schreef op 27 november 2002 @ 16:42:
Ja, is geloof ik een modemkaart die je nodig hebt met zo'n extended slot op je mobo (dat extended PCI slot is meestal bruin)
Correct me if i'am wrong
wat je bedoelt is misschien een PCI-X slot?
ja maar dat is meer de schuld van XP dan van de modem, XP heeft namelijk maarliefst 12 !!!! modemdrivers meegeleverd.....Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 16:48:
Ik weet niet welk type thrust je hebt, maar sommigen doen het niet in xpDaar kwam ik ook achter nadat ik er 1 op de hcc had gekocht. Die verkoper zei dat ie zou werken zonder drivers, niet dus.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
NOOB FACTOR 100
[ Voor 40% gewijzigd door FreeRider op 27-11-2002 16:53 ]
Concrete Loop Watercooling
maar dat andere systeem heeft het helaas niet gehaald...
Omdat ik dus nog niet zeker weet waarom dat andere systeem het niet gehaald heeft wil ik dus 200% zekerheid dat deze trust modem niet de dood zal verookzaken van mijn nieuwe mobo..
Trouwens hij past wel en er staat ook 2x pci op het kaartje.. maar ik moet het even zeker weten..
-edit-
ok ik zet het hem zo in mn systeem.. en ja ik weet dat dit niet zozeer een moeilijke vraag was.. moest ik dit (nogmaals) ff zeker weten..
trouwens als er nou ook eens zoveel en zo snel mensen posten in dit topic van mij
http://gathering.tweakers...message/16138323#16138323
[ Voor 27% gewijzigd door JaWa op 27-11-2002 17:02 ]
Ondanks alles kan het nog steeds een modem zijn wat je systeem sloopt...
[ Voor 42% gewijzigd door FreeRider op 27-11-2002 16:55 ]
Concrete Loop Watercooling
Dit is het juiste antwoordSimplyMe schreef op 27 November 2002 @ 16:49:
dit is dus een gewoon PCI-Modem
de twee inhammen zijn om aan te geven of hij voor 5 of 3,3v geschikt was
maar zou ook kunnen zijn om aan te geven dat hij in een 66MHz slot past
is iig NIET voor extended PCI
De PCI 'sloten' van 3.3V PCI zijn trouwens alsnog gewoon wit hoor, ik heb zelf 2 3.3V sloten op mijn Tyan Tiger MPX mobo.
Hij werkt ook gewoon in een huis tuin & keuken PCI slot. (teminste, dat hoort 'ie te doen
[ Voor 9% gewijzigd door Laurent op 27-11-2002 17:02 ]
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Dit topic is gesloten.
![]()