| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Ligt dit aan jou of aan linux ?
Ik heb het idee dat dit meer aan jou ligt, aan het feit dat jij een "License to klik" heb.
Dit probleem ligt niet aan linux.
Ik zou eerst eens een aantal FAQ's gaan lezen, als dit het eerst is wat je tegenvalt aan linux. Of er nu al gelijk mee gaan stoppen.
[rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml]
Deze faq kan zeer handig zijn.
Ik heb het idee dat dit meer aan jou ligt, aan het feit dat jij een "License to klik" heb.
Dit probleem ligt niet aan linux.
Ik zou eerst eens een aantal FAQ's gaan lezen, als dit het eerst is wat je tegenvalt aan linux. Of er nu al gelijk mee gaan stoppen.
[rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml]
Deze faq kan zeer handig zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door Attilla op 27-11-2002 16:32 ]
heb ik dus al gedaan....
heb ik geinstalleerd :
make makefile ..
alleen als ik dan Linux weer opstart, en met de modem een verbinding maak, gaat hij pakketjes zenden / ontvangen (ontvangt stuk of 500 pakketjes) , en daarna gaatr de adsl - led knipperen...en vanaf dat punt wil hij geen pakketjes meer verzenden ..
weird..
heb ik geinstalleerd :
make makefile ..
alleen als ik dan Linux weer opstart, en met de modem een verbinding maak, gaat hij pakketjes zenden / ontvangen (ontvangt stuk of 500 pakketjes) , en daarna gaatr de adsl - led knipperen...en vanaf dat punt wil hij geen pakketjes meer verzenden ..
weird..
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Reden om geen linux te installeren, omdat JIJ er niet uitkomt ...
btw; je zou ook is naar FreeBSD kunnen kijken. Ik heb daar nu al een goed jaar mijn USB modem onder werkend, naar volle tevredenheid
Hier een howto van mij hoe dit op te zetten:
http://www.xs4all.nl/~vthart/speedtouchusb-freebsd/
Suc6 en heb wat meer geduld.
btw; je zou ook is naar FreeBSD kunnen kijken. Ik heb daar nu al een goed jaar mijn USB modem onder werkend, naar volle tevredenheid
Hier een howto van mij hoe dit op te zetten:
http://www.xs4all.nl/~vthart/speedtouchusb-freebsd/
Suc6 en heb wat meer geduld.
Beetje onzin om te zeggen dat het aan linux ligt. Er zijn btw zat online how-to's te vinden over het installeren onder linux, dus als je er eentje volgt moet het gewoon lukken 
Succes !
Succes !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()