[Praxis-aanbieding] Kinzo Dremel

Pagina: 1
Acties:
  • 2.096 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Ik zag vandaag deze in het foldertje:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Kinzodremel.jpg

Iemand ervaringen met dit ding? Ik wil hem wel hebben en ik zal hem toch niet al te vaak gebruiken duz een echte dremel is veel te duur voor mij.

Raden jullie hem aan of juist af?

Hij is niet duur want hij heeft een flexibele as erbij en accesoires..

EDIT: Kunnen de dremel accesoires op dit ding?

[ Voor 7% gewijzigd door mdj84nl op 27-11-2002 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

hij is geloof ik redelijk goed, alleen ff andere schijfies erbij kopen, want deze waren bagger

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Is al vaker langsgeweest hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 12:16
Koop een black and decker, voor paar pleuro meer heb je dan goeie electronica en het mooie is dat daar niet eens zo'n bagger schijfjes bij zitten waar je toch ook voor betaald bij kinzo

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47835

Ik heb hem, maar ik heb nooit met een andere gewerkt dus ik kan niet zeggen of ie goed is.
Mjah.. hij doet het nog steeds, maar hij wil wel vaak erg snel heet worden en op de een of andere manier heb ik dan het idee dat er ergens olie uitkomt, want daar ruikt en voelt het wel naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62814

Kopen!!! :D Voor al het mod werk is hij zeer geschikt. Het mooie is ook dat je er een flexibele slang bij krijgt. Ik heb nu ondertussen al drie mods met dat ding gedaan en hij werkt nog steeds prima. Zorg wel dat je andere schijfjes hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61811

andere thread over dit ding:
Razorfist schreef op 26 April 2002 @ 21:06:
Ik heb hem zonder die flexibele as (lans) en hij bevalt prima. Variabel toerental (niet traploos) en alle dremel-dingetjes passen er gewoon op.
weet iemand toevallig wat het max toerental is van dit ding?

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 61811 op 27-11-2002 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29609

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 28 april 2002 12:32 schreef Mikez het volgende:
Ok mensen hier komt het eindoordeel:
IK: MIKEZ DUS werk in de Praxis dus ik weet er wel het een en ander over. Maar zoals mijn vrienden hier voor mij al hebben verteld kan ik jullie ook vertellen dat Kinzo denk ik 1 van de slechtste merken op de markt zijn naast Meister en Agojama. Kinzo is een nederlands bedrijf dat allemaal troep uit Polen heel goedkoop op de kop tikt en dan door verkoopt aan diverse doe-het-zelf-zaken. Als je de prijs ziet van zo'n ding dan weet je al dat het mis is. Alle praxis machines (die zwarte) zijn óók gemaakt door Kinzo, Gamma's eigen merk is door een nog triester bedrijf aangemaakt. Dus ons eigen merk Dremel-imitator raad ik ook niet aan. Ik neem aan dat je dus niet al te veel geld uit wil geven, want als je dat wel kan dan zou ik 100 % voor de dremel gaan maar als je dat niet hebt DAN kan je het beste gaan voor de dremel-kloon van Black and Decker, die hadden wij 2 weken geleden in de actie maar verspreid over alle vestigingen ligen ze overal nog. En dit voor een bodem prijs van 34,50. Die is op zich wel goed, in ieder geval beter als die kinzo troep. En alle drmeel accesoirissen passen er ook op dus je kan em nog genoeg uitbreiden.
Mijn top 3 als praxis medewerker :

1. Dremel Proffesional
2. Dremel MultiPro (niet cordless , accu zuigt)
3. B&D Dremel Kloon

nu een gaatje...

99. Kinzo Dremel-imitator

Mike, Praxis Velserbroek (bij Haarlem)

--------------------------------------------------------------------------------

Ok, deze dremel is dus niks waard >:)
Maar die Black & Decker dremel kloon is dat deze ? (die hij dus op 3de plek heeft staan)
Afbeeldingslocatie: http://www.praxis.nl/folderactie/folder/pag02.jpg
- DIE RECHTS VAN DAT OMCIRKELDE DING VOOR DE DUIDELIJKHEID :)- (er staat maar 1 dremel maar toch ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55753

ik heb zelf ook een nep dremel van kinzo maar hij werkt nog uitstekend heb hem nu een jaartje of 2 maar werkt nog steeds goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
Anoniem: 29609 schreef op 27 november 2002 @ 18:25:

Ok, deze dremel is dus niks waard >:)
Maar die Black & Decker dremel kloon is dat deze ? (die hij dus op 3de plek heeft staan)
[afbeelding]
- DIE RECHTS VAN DAT OMCIRKELDE DING VOOR DE DUIDELIJKHEID :)- (er staat maar 1 dremel maar toch ;))
dude, dit is een praxis eigen merk, geen black and decker duz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ik was vandaag langs de multimate voor zo'n Ferm + 40 accesoires + freeshouder, ze waren op, maar nou heb ik er een besteld en volgende week woensdag kan ik hem ophalen voor 17,95 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SetsunaKaede
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07-2024

SetsunaKaede

Ing.Dr.Prof.Onz.In

jippie, vorige keer misgegrepen, deze keer heb ik hem toch wel! (het ging me alleen maar om de as, de rest heb ik al, maar toch mooi meegenomen al die extra's voor maar 24,95 bij zo'n flex-as ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door SetsunaKaede op 27-11-2002 19:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Niet online
je ken ook ff langs de plaatselijke HEMA gaan, hebben ze er ook een, die is traploos instelbaar, dat vindik wel makkelijk en hij werkt zeer goed. Ook in koffer, je krijgt er ook nog flexibele as en vreesopzetstuk bij, en een ding om um op te hangen.
Is dus nie veel verschil maar ik vind hem fijn werken die is nu 51 euro. :(
Als je um regelmatig wil gebruiken zou ik voor die van de HEMA kiezen, wil je um zo nu en dan eens gebruiken dan is dees goed genoeg. ;)
Die van de HEMA is ook nog ff sterker 135Watt ipv 100Watt

[ Voor 6% gewijzigd door Kawaii op 27-11-2002 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55170

Makro heeft voor € 20.83 inclusief een Einhell bsg130
Is dat niks ?
exotische link:
http://www.einhell.ru/aut...shlif_t_o/shlif_t_o_r.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-06 20:21
Ja ik heb ervaring met die kinzo, vandaag zomaar overhit geraakt ofzo.. en nu draait hij te langzaam... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52326

perfect apparaat :) heb hem hier ook likken :) alleen de slijpschijfjes......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
zoooheeeee kan dat ding ook likken????

Ik ga hem nu zeker halen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55832

Ik heb een echte dremel maar die schijfjes die erbij zaten (uiterlijk een beetje op schuurpapier lijkend maar toch hard) zij echt levensgevaarlijk, k heb in 1 dag iets van 5 van die dingen versleten (n paar keer bijna m'n kop kapot door de scherven van dat ding). En dit kwam niet doordat ik door beton of een massief stalen balk wou doorslijpen maar gewoon door plexiglas (volgens mij 3mm als dat bestaat tenminste) en een stukje vluttig plaatstaal dat afkomstig was van zo'n plaatje wat je vaak/altijd voor zo'n 5 1/4 bay zit (dun flutig spul iniedergeval).

edit: die kinzo en die praxis dinkie zien er ook precies t zelfde uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 55832 op 27-11-2002 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42460

heb dur 1 van lidl die slijpschijfjes zijn bagger en die dingen waar je ze op moet zetten ook maar het apparaat is prima (voor mij tenminste) is van Parkside gloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
waarom krijg ik nu opeens een kruisje bij me plaatje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Ik had een topic lopen over die dremel kloon van de Hema, was best een goed ding, maar toen werd ie gesloten :(
Voor als het je interseert:
Dremel kloon bij Hema €50,-

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 21:24
Wat een oplichting bij de Praxis....bij de ons (Gamma) kost dat ding met meer accessoires STANDAARD 30 euro...er bij Gamma zit er ook 3 ipv 2 jaar garantie op. Trouwens het is denk ik best een aardig apparaatje zolang je hem maar niet continue en veel gaat gebruiken (let op dat je de ventilatiegaten niet met je hand af sluit!). Doe je dat wel spaar dan door voor een echte dremel. Wij hebben er hier van de 300 verkochtte 2 a 3 terug gehad tot nu toe (ongeveer 6 maanden geleden).

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 14:52

AcouSE

Swedish Chef

Repeat schreef op 27 november 2002 @ 22:20:
Ik had een topic lopen over die dremel kloon van de Hema, was best een goed ding, maar toen werd ie gesloten :(
Voor als het je interseert:
Dremel kloon bij Hema €50,-

Yep, en deze gaat ook op slot. Dremels en alle kloons zijn al zo vaak besproken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.