quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 28 april 2002 12:32 schreef Mikez het volgende:
Ok mensen hier komt het eindoordeel:
IK: MIKEZ DUS werk in de Praxis dus ik weet er wel het een en ander over. Maar zoals mijn vrienden hier voor mij al hebben verteld kan ik jullie ook vertellen dat Kinzo denk ik 1 van de slechtste merken op de markt zijn naast Meister en Agojama. Kinzo is een nederlands bedrijf dat allemaal troep uit Polen heel goedkoop op de kop tikt en dan door verkoopt aan diverse doe-het-zelf-zaken. Als je de prijs ziet van zo'n ding dan weet je al dat het mis is. Alle praxis machines (die zwarte) zijn óók gemaakt door Kinzo, Gamma's eigen merk is door een nog triester bedrijf aangemaakt. Dus ons eigen merk Dremel-imitator raad ik ook niet aan. Ik neem aan dat je dus niet al te veel geld uit wil geven, want als je dat wel kan dan zou ik 100 % voor de dremel gaan maar als je dat niet hebt DAN kan je het beste gaan voor de dremel-kloon van Black and Decker, die hadden wij 2 weken geleden in de actie maar verspreid over alle vestigingen ligen ze overal nog. En dit voor een bodem prijs van 34,50. Die is op zich wel goed, in ieder geval beter als die kinzo troep. En alle drmeel accesoirissen passen er ook op dus je kan em nog genoeg uitbreiden.
Mijn top 3 als praxis medewerker :
1. Dremel Proffesional
2. Dremel MultiPro (niet cordless , accu zuigt)
3. B&D Dremel Kloon
nu een gaatje...
99. Kinzo Dremel-imitator
Mike, Praxis Velserbroek (bij Haarlem)
--------------------------------------------------------------------------------
Ok, deze dremel is dus niks waard

Maar die Black & Decker dremel kloon is dat deze ? (die hij dus op 3de plek heeft staan)

- DIE RECHTS VAN DAT OMCIRKELDE DING VOOR DE DUIDELIJKHEID :)- (er staat maar 1 dremel maar toch

)