Hallo Tweakers, Ik ben mijn netwerk aan het aanleggen en tot nu toe ging het goed. XP netjes ingesteld enzo, en ook een NT bakkie. Hij verdomt het om verbinding met het internet te maken dmv een netwerk. Ik zit in de ONDERDELEN bij configuratiescherm en ik zeg dat hij de Realtek RTL8019 IS PnP moet starten maar dan zegt hij: Kan service Realtek RTL8019 ISA PnP Ethernet Adapter Driver niet starten op \\ADRIVANTILBURG. Fout 0031: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet. Hoe los ik dit op? Nieuwe drivers? En de drivers die ik nu heb zijn de beste die ik tot nu toe heb kunnen vinden!
Dit leest al een heel stuk prettiger....Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 16:21:
Hallo Tweakers,
Ik ben mijn netwerk aan het aanleggen en tot nu toe ging het goed. XP netjes ingesteld enzo, en ook een NT bakkie.
Hij verdomt het om verbinding met het internet te maken dmv een netwerk.
Ik zit in de ONDERDELEN bij configuratiescherm en ik zeg dat hij de Realtek RTL8019 IS PnP moet starten maar dan zegt hij:
Kan service Realtek RTL8019 ISA PnP Ethernet Adapter Driver niet starten op \\ADRIVANTILBURG. Fout 0031: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet.
Hoe los ik dit op? Nieuwe drivers? En de drivers die ik nu heb zijn de beste die ik tot nu toe heb kunnen vinden!
Maar nu nog een keer:
Ik neem aan die NT-bak? (als ik je topictitel koppel aan je bericht?)Ik ben mijn netwerk aan het aanleggen en tot nu toe ging het goed. XP netjes ingesteld enzo, en ook een NT bakkie.
Hij verdomt het om verbinding met het internet te maken dmv een netwerk.
Die fout 0031 zegt mij persoonlijk niets... maar:Ik zit in de ONDERDELEN bij configuratiescherm en ik zeg dat hij de Realtek RTL8019 IS PnP moet starten maar dan zegt hij:
Kan service Realtek RTL8019 ISA PnP Ethernet Adapter Driver niet starten op \\ADRIVANTILBURG. Fout 0031: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet.
Die \\ADRIVANTILBURG; is dat de computernaam van die NT-bak?
Welke drivers heb je nu draaien dan?Hoe los ik dit op? Nieuwe drivers? En de drivers die ik nu heb zijn de beste die ik tot nu toe heb kunnen vinden!
En heb je gecontroleerd of er IRQ en/of DMA conflicten zijn?
Wat voor hardwarespecs heeft die NT-bak?
Meer info kan geen kwaad
[ Voor 4% gewijzigd door WFvN op 27-11-2002 16:27 ]
Verwijderd
Misschien moet je eerst ff een anderde Netwerk kaart gebruiken..
Bij WindowsXP moet je gewoon die dingen kunnen herkennen. Doet hij het niet, moet je ff een andere probereb. (Dingen kosten maar €7,-) dus te doen
Bij WindowsXP moet je gewoon die dingen kunnen herkennen. Doet hij het niet, moet je ff een andere probereb. (Dingen kosten maar €7,-) dus te doen