Toon posts:

[2k] Foutmelding bij het starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Win2k bak staan die bij het opstarten een vreemd probleem vertoont. Zodra de desktop wordt geladen blijven alle icoontjes weg en staat er in de systray een icoontje zoals Windows 3.11 die had voor een onbekend bestandstype (leeg windowsvenstertje). Na ongeveer een minuut komt er een foutmelding op beeld "a skin file which is needed to start this application is not available" en dan komen de desktopicoontjes pas erop te staan. Na het afsluiten van deze melding verdwijnt het icoon uit de systray.

Wat er op deze PC staat? Win2k, Office2k, Nero, SB128software, Modemdrivers

Wat ik na kan gaan wat opgestart wordt behalve het systeem: SB128 software

Iemand enig idee wat dit is en hoe ik dit wegkrijg?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Een skin-file? Dan gebruik j waarschijnlijk een bepaald theme programma oid. Deïnstalleer deze en het probleem zou verdwenen moeten zijn.

Ook kan het zijn dat het een restant van een skinproggie is.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Probeer eens regcleaner te draaien, zie www.jv16.org en laat die je registry eens doorspitten op orphaned keys enzo :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Jepz, gelukt. Blijkt dat iemand ooit eens een halve install van de een of de andere Wanadoo CD heeft gedaan die verantwoordelijk was voor deze troep. Tja...