Toon posts:

[WIN98] Icoontje cdromspeler blijft het zelfde

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje,

Als ik een cd in mn cd speler heb waar een icoontje in hoort (je weet wel, die je dan ziet in deze computer) dan geeft ie steeds een icoontje weer van een cd dat ik bijna een week geleden gebruikt heb om iets voor mn keybord te installeren (steeds het zelfde icoontje, en dat is best irri. :r herstarten helpt niet, als ik de cd eruit haal, ziet het cdrom icoontje erweer normaal uit. Ik heb de cd's met icoontjes ook op andere comupters getest maar daar geeft ie ze wel goed weer. :/
Ik nu heb tijdelijk win98 :( ( niet kijken naar de specs dus )

Ik heb gezocht of zo'n topic al bestond maar ik heb niks gevonden

Wie kan me helpen? :?

Verwijderd

Ach dat heb ik ook met me oude pc volgens mij is gewoon een fout van win98 zelf, misschien als je een 1 of andere fix van microsoft site haald dat het dan weer allemaal werkt. Zelfde geldt trouwens van dat blijven steken bij het afsluiten, kun je ook zo'n fix van krijgen.

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Je kan voor dat probleem van dat icoontje proberen alle icoontjes te herstellen. Dat kun je doen met behulp van TweakUI. Dat is een programma van Microsoft maar staat niet standaard op je pc. Je kunt het wel gratis downloaden op de site van Microsoft. Waar weet ik niet precies maar met even zoeken zal je het snel gevonden hebben. En het afsluit probleem, daar is inderdaad een patch voor. Die kun je volgens mij via windowsupdate.microsoft.com binnen halen. En anders kun je daar wel even naar zoeken op de website van microsoft. Zo zie je maar weer dat je met zoeken een heel eind komt :)