Toon posts:

UT 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Het spelen van Unreal Tournament 2003 gaat hardstikke flex. Maar, wanneer ik terug ga naar windows is mijn beeld hardstikke flets en blijft ook zo totdat ik mijn computer opnieuw heb opgestart. Heb een Samsung Sync. als monitor. Is dit probleem bij meerdere mensen bekend?

Een van mijn vrienden heeft zelfs zo erg problemen dat het beeld constant wazig is, vaak zelfs nog na het opnieuw opstarten van windows. 8)7 andere monitor

We have no Clue.

Verwijderd

Wtf betekent flets?

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

kan ook aan je vidkaart liggen ivm drivers. probeer eerst eens nieuwe drivers.

en o ja volgens mij hoort deze hier niet thuis :+

specs

Verwijderd

hoort dit nie in spielerij problemen + vragen :?

edit: iemand was me voor :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 16:00 ]

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
van dale:

dat is dus niets ;)

kan de starter het nogmaals uitleggen maar zonder "moelijke" woorden

[edit] link werkt niet /me werkt eraan

[ Voor 13% gewijzigd door Maarten op 27-11-2002 16:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb de allernieuwste drivers, ook met andere drivers gebeurt dit. En flets betekent dat het lijkt alsof de monitor is overbelicht. En ja ik weet deze hoort hier niet thuis, foutje, sorry

• dvdgrs
  • Laatst online: 28-01 20:08
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 16:00:
heb de allernieuwste drivers, ook met andere drivers gebeurt dit. En flets betekent dat het lijkt alsof de monitor is overbelicht. En ja ik weet deze hoort hier niet thuis, foutje, sorry
dat heb ik als ik opengl spellen fout afsluit, dan is het scherm gewoon heel licht (hoge gamma) omdat het opengl prog die hoger zet als die opstart, soms werk reso/kleurdiepte veranderen bij mij maar meestal reboot ik ook :P.

[edit]
gebruik je opengl bij ut2k3?

[ Voor 4% gewijzigd door dvdgrs op 27-11-2002 16:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Opengl bij ut2k3? Heb alles op standaard staan, met resolutie op 1280X1024. Staat ut2k3 standaard op opengl?
Bong-One schreef op 27 november 2002 @ 16:02:
[...]
dat heb ik als ik opengl spellen fout afsluit, dan is het scherm gewoon heel licht (hoge gamma) omdat het opengl prog die hoger zet als die opstart, soms werk reso/kleurdiepte veranderen bij mij maar meestal reboot ik ook :P.

[edit]
gebruik je opengl bij ut2k3?

• dvdgrs
  • Laatst online: 28-01 20:08
hm standaard staat hij op d3d dacht ik....

• 23m3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-02 15:44

23m3

Time to change batteries!

Dat "fletse" komt doordat op een een of andere manier de gamma-instellingen die het spel op de videokaart doet niet teruggezet worden als je terug naar Windows gaat. Dit heb ik ook wel eens gehad maar heb er meestal geen last van. Zet voor de gein de gamma maar eens op 0 en ga dan naar Windows, heb je geblindeerde ramen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Geblindeerde ramen, whoahahahaha. Prima, maar is hier ook een fixtooltje voor te krijgen? En zijn er verder nog UT2K3 gamers die dezelfde problemen tegenkomen? Hebben opgelost?

Verwijderd

Ik heb er ook last van?????

Ik heb een Winfast geforce 4 Ti4400

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 16:13:
Ik heb er ook last van?????

Ik heb een Winfast geforce 4 Ti4400
Ben je ook in staat geweest om dit probleem op te lossen? :>

• liosnel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11-2025
Ik zie hem wel schakelen van "flets" naar normaal als ik t spelletje afsluit.....

Verwijderd

Als ik uit UT2003 kom zie ik me beeld ff van licht naar weer normaal verspringen, zo hoort het volgens mij.
Mischien UT2003 is opnieuw installeren of zo?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
als ik afsluit is hij even "flets" (?) maar daarna schakeld hij weer terug
Abit GF4 4400 Detonator 40.72 WHQL

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
ongeveer hetzelfde als vocabulair.... :X :Z

Ik heb een vergelijkbaar prob in Tactical Ops, maar daar komt het alleen voor als in in OpenGL speel met de loki OpenGL dirver (zit er standaart in sinds de laatste patch) en ik niet netjes via quit sluit maar bv een foutmelding krijg of ctrl alt del doe

[ Voor 44% gewijzigd door ernst op 27-11-2002 16:31 ]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
Als ik UT2K3 afsluit blijft mijn desktop flets. Heb UT2K3 reeds opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Heb een TI 4200 XP - Turbo met ook 40.72 WHQL. En zover ik weet heb ik dit probleem alleen bij UT2K3. Het beeld begint zelfs te 'bewegen' wanneer ik UT2K3 heb gespeeld.

Verwijderd

flets (bn.)

1 niet gezond => bleek, pips, vaal, witjes
2 dof, mat
3 slap, verlept

Reactie op de vraag:
Met quake3 gebeurde dit wel eens bij mij als het spel niet goed afsloot of als hij vastliep. Zoals iemand anders al zei, misschien opnieuw UT installeren. Maar voor dat je dit doet nadeinstallatie van UT ook even alle driver sverwijdern vervolgens clean installeren. Dan UT2k erop.
Als hij het dan nog doet zou ik niet weten wat het probleem is.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 16:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb een TI 4200 XP - Turbo. Heb ut2k3 reeds opnieuw geïnstalleerd maar de problemen blijven en ik gebruik nu 40.72 WHQL certificated. That ain't the problem. Het beeld begint zelfs zo nu en dan te 'bewegen' na het spelen van UT.

Een van mijn vrienden heeft hetzelfde met een andere monitor, dus daar kan het ook niet aan liggen. :O

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 16:34 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
probeer eens OpenGL dan :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu nog op het werk, zal vanavond opengl proberen en kijken of het probleem blijft of is opgelost.

THanks Counterforce, zal vanavond nog een keer proberen om UT opnieuw met schone Driver install te programmeren. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 16:37 . Reden: Hulpzaam antw. ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Eigenlijk hoort dit in SPV thuis, maar daar willen ze dit topic nu niet.

Probeer zelf nog even wat onderzoek te verrichten, probeer de tips uit die je hier hebt gehad, en mocht het dan nog niet lukken, dan een topic in SPV. Maar lees daar ook even het volgende topic: Strenger modbeleid in SPV!

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.