[i-mode/GPRS]cHTML pagina's bekijken met non-KPN abo?

Pagina: 1
Acties:

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Ik heb nu zo'n gratis abo van i-modeshop.nl. Na enig gespeel met i-mode kwam ik tot de conclusie dat i-mode via GPRS best handig en tof is, maar dat de diensten die KPN momenteel aanbiedt te duur zijn. Voor alles wat een beetje boeiend is moet je weer een extra abo nemen. Sowieso is de dients erg duur (zeker in vergelijk met belgie, waar het slechts €6/maand kost incl 20MB bundel!!!!)

Nu heb ik een paar eigen "i-mode bridges" gemaakt om toch diverse informatie van internet naar i-mode/cHTML om te zetten. Lekker gratis :*) Maar dat verlost me nog niet van het dure KPN abo.

De vraag is: weet iemand of het mogelijk is om met een Toshiba TS21i of NEC n21i (of welke andere I-mode toestel dan ook) via bijvoorbeeld O2 met GPRS mijn eigen i-mode/cHTML pagina's te bekijken? Mannetje van de Primafoon beweerde van niet, maar dat zou dus betekenen dat KPN expliciet bij het verbinden met het netwerk aangeeft dat je telefoon de browser mag gebruiken. Frankly, I don't buy that, maar ik wil het toch even zeker weten.

De afwezigheid van iMail boeit me niet zoveel, en de afwezigheid van KPN's i-mode portal boeit me nog minder. Gewoon voor een net bedrag online kunnen, dat is mijn bedoeling.