Toon posts:

Ben Abonnement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil dus een abonnement hebben voor een mobiele telefoon. En tot mijn verbazing zag ik dit: http://www.belnu.nl/abonn...ment.html?abonnementnr=47

Betekent dat ik geen abonnementskosten per maand hoef te betalen :? Dus alleen die entreekosten.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
verplichte aanschaf 450 min € 50.00 per maand
dus volgens mij betaal je gewoon 12 maanden €50,-

Verwijderd

is gewoon een lokkertje je moet het gewoon goed lezen!! het kost je 50 euro per maand dit noemen ze geen abonements kosten omdat ze van mening zijn dat je voor de bel minuten betaald en niet voor een abonement

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:51

Sherlock

No Shit

Je moet wel iedere maand voor €50 aan belminuten kopen he!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
Ohw, hehe

Ik dacht al, dat is wel erg goedkoop :) Maar wel smerig hoe ze het adverteren.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:48

Whuzz

Dodgeball!

Is niets smerigs aan. Je betaalt in principe inderdaad geen abbonements geld, MITS je de verplichte belminuten die je aanschaft opmaakt. Als jij telkens maar de helft van je belminuten opmaakt vervalt na een maand de andere helft. Daar heb je wél voor betaald, dus dat ben je dan kwijt. In dat geval moet je naar een lager 'abonnement'. Als jij die belminuten wél opmaakt, dan heb je dus geen abonnementsgeld betaald. De belminuten die je verplicht inkoopt zijn even duur als wat je betaald voor extra belminuten als je ingekochte belminuten op zijn.
Mits je dus een abbonement kiest dat aansluit bij de hoeveelheid die jij ongeveer belt per maand, betaal je dus geen abbo-kosten.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
wat maakt het nu uit hoe je het noemt :?

maandelijkse abonnementskosten
of
verplicht maandelijks aan te schaffen belminuten

je betaalt sowieso €50 per maand en kunt bij
beide benamingen 450 min bellen.....
Pagina: 1