Toon posts:

Internetpagina`s laden niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een win 98se pc met compu serve internet.
Het volgende probleem, ik kan inbellen & mail versturen maar geen internet pagina`s laden.

Naar mijn info hoef ik geen dns in te vullen.

Ik heb al gezocht met de search maar aangezien die niet echt lekker werkt doe ik het zo even.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

edit: |:( dom van mij. tja dat heb je als je te vroeg opstaat

heeft hij het ooit wel goed gedaan?

[ Voor 106% gewijzigd door job op 27-11-2002 15:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
modem 56K (wat is isp???)

En hij heeft het altijd goed gedaan...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 15:32 ]

Verwijderd

damster schreef op 27 November 2002 @ 15:31:
more info please??

isp?
verdere specs
heeft hij het ooit wel goed gedaan?
LEZEN!!!
Ik zit hier met een win 98se pc met compu serve internet.
Het volgende probleem, ik kan inbellen & mail versturen maar geen internet pagina`s laden
Lijkt mij niet echt een dns probleem omdat je mailservers ook omgezet moeten worden naar een ip.

Misschien dat het interne verkeer van compuserv het wel doet.

probeer eens handmatig te pingen naar www.planet.nl en 195.121.244.196

krijg je bij beide geen antwoord dan ligt het niet aan de dns.

Ik heb ff zitten kijken op de site van compuserve maar niets kunnen vinden over eventuele netwerk problemen, heb zelfs geen mededelingen pagina kunnen vinden waar eventuele problemen te vinden zijn. Planet internet en xs4all hebben deze wel, maakt het een stuk makkelijker :)

Als het zo blijft maar ff de helpdesk bellen of er problemen zijn (als je geld over heb)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 15:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 15:32:
modem 56K (wat is isp???)

En hij heeft het altijd goed gedaan...
ISP is internet service provider.. das dus Compuserve en dat had je al gezegd :)

En ik zou niet weten wat het probleem is behalve dan dat de dns servers van compu serve er misschien uitliggen. Gebruik is gewoon een IP van een site waarvan je weet dat ie online is in je adresbalk, laat ie die wel dan is er toch wat aan de hand met DNS-servers.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks dat gaan we vanavond ff proberen, maar het rare is dat ik dit probleem al met meer pc`s heb gehad, en toen heb ik gewoon met instellingen zitten kloten en toen kreeg ik hem wel aan de praat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 15:35:
[...]

LEZEN!!!

[...]

Lijkt mij niet echt een dns probleem omdat je mailservers ook omgezet moeten worden naar een ip.

Misschien dat het interne verkeer van compuserv het wel doet.

probeer eens handmatig te pingen naar www.planet.nl en 195.121.244.196

krijg je bij beide geen antwoord dan ligt het niet aan de dns.

Ik heb ff zitten kijken op de site van compuserve maar niets kunnen vinden over eventuele netwerk problemen, heb zelfs geen mededelingen pagina kunnen vinden waar eventuele problemen te vinden zijn. Planet internet en xs4all hebben deze wel, maakt het een stuk makkelijker :)

Als het zo blijft maar ff de helpdesk bellen of er problemen zijn (als je geld over heb)
ik was te langzaam met tikken zie ik :Z

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Probeer anders een wel een DNS server in te vullen, mss helpt het wel en was het wel nodig.

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of hier nog iemand i`net heeft met 56k maar kan diegene mischien pcs maken van zijn/haar i`net instellingen.
Pagina: 1