Ik ben van plan de Thermaltake Xaser II 6000 Plus case te kopen (zonder window want die zijn bagger. Ga zelf een maken
) alleen zit dus te denken over de voeding die ik erbij neem. In mijn huidige systeem gebruik ik 2 voedingen (300w en 235w) omdat die 300w te weinig was. Is tevens ook onbekend merk dus kan het zowiezo al aan liggen. Iig wil ik niet meer met 2 voedingen werken. Zorgt namelijk voor meer lawaai + minder ruimte in case. 1 voeding dus en dus eentje die mijn specs aan kan en niet teveel lawaai maakt.
De vraag is dus ook hoeveel watt van een goed merk voeding (zoals Enermax) jullie me aanraden. Specs -> zie sig of klik hier. En er moeten ook nog 5 case fans op worden aangesloten die bij de kast zit.
Zelf had ik al de Thermaltake Silent Purepower Supply 420Watt Dual fan gevonden die te koop is te samen met de kast zodat prijs wat goedkoper is als kast en psu apart maar of dit teveel of juist te weinig is voor mijn specs weet ik dus niet. Iemand hier een goed antwoord op??
/edit
Toch jammer dat je topic titel nie kan veranderen
(pcu
)
De vraag is dus ook hoeveel watt van een goed merk voeding (zoals Enermax) jullie me aanraden. Specs -> zie sig of klik hier. En er moeten ook nog 5 case fans op worden aangesloten die bij de kast zit.
Zelf had ik al de Thermaltake Silent Purepower Supply 420Watt Dual fan gevonden die te koop is te samen met de kast zodat prijs wat goedkoper is als kast en psu apart maar of dit teveel of juist te weinig is voor mijn specs weet ik dus niet. Iemand hier een goed antwoord op??
/edit
Toch jammer dat je topic titel nie kan veranderen
[ Voor 4% gewijzigd door GF op 27-11-2002 15:30 ]