Hoeveel inkt zit er in de volgende canon cartridge....

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61718

Topicstarter
Ik wil graag weten hoeveel ml er in de volgende cartridge zit:
XIS-BCI-24C
Ik kon echt niets met google vinden ook niet op sites van bekende bedrijven voor cartridges zoals:
Wecare
Reprint.nl
etc.
Het gaat om de kleuren cartridge van de volgende canon printer:
CANON BJ S330 PHOTO met de volgende cartridge:
XIS-BCI-24C

Weet iemand hoeveel er in de orginele cartridge zit of heeft een site waar ik dat kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 14:29
op het doosje waar ie in zat toch? @ hp wel in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Icey schreef op 27 november 2002 @ 15:01:
op het doosje waar ie in zat toch? @ hp wel in ieder geval
Ik heb dus ook nog een hp maar wil kijken of zoeen canon nou echt goedkoper is. Dus moet ik ook weten hoeveel er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Als dat gewoon een BCI-24C is, dan gaat er als ik het wel heb, 3x5ml in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Toch kan je dat vergelijk niet direct maken, die Bubblejets spuiten op een heel andere manier de inkt op het papier dan de inkjets van HP. Of dit nu zuiniger is of niet durf ik geen harde cijfers op te plakken, maar ik vermoed dat de HP's relatief toch iets zuiniger zijn. Het is natuurlijk wel zo dat de cartridges van Canon een stuk goedkoper zijn, zeker die losse
navullingen per kleur (de 3 en de 6 series). Vaker navullen dus, maar ik vermoed dat je daarmee toch iets goedkoper uit bent (ook al gebruik je wat meer inkt).

Topicstarter
OK, thnx, heb vandaag ook ff in de winkel gekeken maar op die verpakkingen staat niet hoeveel er in zit. Bij HP staat het er wel op. Maar ga denk toch maar een Canon kopen, lijkt me een stuk goedkoper!
Pagina: 1