DCC haat opeens heeeel langzaam ??

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-05 14:08
Mijn koetje graast niet meer snel, iemand enig idee hoe dat kan, ik doe een uur over 1 pakketjes ongeveer nu ???? , mijn proc is wel 100% belast, heb ik opeens iets anders ofzo, ik vind het heel vreemd

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 19:59
ik denk dat je eerst een pakketje van 2*2^28 had en nu 32*2^28 ofzo, logisch dat het laatste pakketje veel langer duurt!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

kijk even naar het aantal wu's dat de client geladen heeft:

* als je normaal gesproken alleen maar 1-8*2^28 blokjes kraakt en je hebt er nu toevallig een tussen zitten van 64*2^28 dan kan het wel eens een tijdje duren.

* sjek ook ff of je misschien een proggie hebt lopen waarvan je niet weet dat het loopt.

suc6

[:+]
1 minuut te laat
[/:+]

• royke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 18:38

royke

aan het typen....

Is dat te voorkomen????

Ik vind van niet......

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Kun je instellen, maar heeft geen nut om die kleiner te zetten tenzij je echt een trage computer hebt. Het voordeel van grotere packets is minder dataverkeer (een packet van 1 wu is net zo veel bytes groot als eentje van 32) en je koetje kan al zijn tijd aan je packet rekenen, en verliest zo min mogelijk tijd aan een nieuw packet in zijn geheugen lezen etc.

[removed]