Toon posts:

Juiste keuze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om een "Alpha P3125 S + 2 Delta AFB 60MP" en nog een "Delta AFB-80MP" aan te schaffen om m'n PC (PIII 450, Abit BH6, ATX case, 128 MB SDRam) op te drijven.

1) Is dit de beste keuze voor m'n configuratie rekening houdende met het feit dat ik zo weinig mogelijk herrie wil?
2) Hoeveel kost dit alles?

Dank bij voorbaat. :)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Die P3-450MHz is een Katmai en die krijg je echt hooguit tot maar 650MHz. Die koeling is ultiem zonder meer maar je hebt het eigenlijk niet nodig omdat je offdie cache geheugen maar op halve snelheid draait en koeling dan echt niet meer helpt. Een Golden Orb is ideaal voor jouw P3.

Die-hard Brexiteer

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Delta FAN's maken volgens mij meestal een verschrikkelijke klere herrie

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:31
Zeg BeyondHorizon?
Meneer hier die krijgt zijn P3 nooit en te nimmer op 650MHz hoor. Heb hier een 450 Katmai staan en die wil niet verder dan 504. En als je 550 haalt mag je al heeeel blij zijn hoor.

Ik vind het meer geld verspilling als je zoveel geld gaat uitgeven aan iets dat toch niet verder dan 100MHz wil. Koop dat een nieuwe proc. en/of mobo.

Verwijderd

he phreak misschien lukt het meneer wel ...aangezien mijn p3-450 mooi op 630 draait....heel veel mazzel mee ..ik weet het

maar het is niet onmogelijk

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
650MHz is mogelijk Phreak :)
Mijn oude P3-500 Katmai deed 620MHz op standaard Voltage op mijn Asus P3B-F. Ik kon daarna alleen verder gaan van 124MHz naar 133MHz fsb en dat haalde hij net niet.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Mijn p2 450 doet ook 600, maar jah die roelt gewoon :) Zelfde koeler btw, maakt wel herrie :)

Verwijderd

Topicstarter
Rekening houdend met het feit dat ik zo weinig mogelijk herrie wil, wat is nu de beste keuze voor m'n configuratie (PIII 450, Abit BH6, ATX case, 128 MB SDRam)?
De "Alpha P3125 S + 2 Delta AFB 60MP" of de "Golden Orb (Slot 1/SECC2)" of nog iets anders?

By the way, is casecooling verplicht of kan het er ook zonder?

Dank bij voorbaat.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>TheCore schreef het volgende:
Rekening houdend met het feit dat ik zo weinig mogelijk herrie wil, wat is nu de beste keuze voor m'n configuratie (PIII 450, Abit BH6, ATX case, 128 MB SDRam)?
De "Alpha P3125 S + 2 Delta AFB 60MP" of de "Golden Orb (Slot 1/SECC2)" of nog iets anders?

By the way, is casecooling verplicht of kan het er ook zonder?[/quote]Casecooling is niet verplicht of broodnodig, als je de fan van je voeding omdraait scheelt dat al een hele hoop.
Als je wat minder geluid prettiger vindt dan enkele graden koeler, moet je de orb nemen. Die alpha/delta combo's schijnen nogal wat herrie te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Welke orb neem ik dan het best (PIII 450, Abit BH6, ATX case, 128 MB SDRam)?

Dank bij voorbaat.

Verwijderd

Een golden orb is heel geschikt voor je processor, maakt ook niet zoveel geluid (26dBa).
Bij de oc-shop kost hij 67 gulden dus voor de prijs hoef je het niet te laten.
Pagina: 1