• iamsolo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-03 10:52
Ik heb de Coolpix 5700 ook maar even toegevoegd op tweakers, zodat mensen op deze discussie terrecht kunnen komen. Die andere camera is alweer van de site af.

Ik vertrouw het voor geen centimeter en al mijn mailtjes vangen bot bij die gasten. De Abn Amro wil ook niets loslaten over de gegevens van iswar, dus ik ben er voor 90% zeker van dat dit niet klopt.

Ik heb dat bedrif Isware aan de lijn gehad en die hebben al tientallen telfoontjes gehad hierover. Zij weten ook niet wat het is en hebben ook nog nooit van dat bedrijf gehoord.

Ik denk dat ik de Cops in sittard maar eens ga bellen :) Misschien kunnen zij een bezoekje doen.

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 14:05

Puck

W32.Deadcode.A

Wat meer uitleg graag? Ik weet dan toevallig waar het over gaat maar andere mischien niet...

Arrived anxious, left bored

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Ik woon in geleen-sittard, misschien kan ik eens op onderzoek uitgaan ? ben wel eens benieuwd...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

iamsolo schreef op 27 November 2002 @ 14:35:
Ik heb de Coolpix 5700 ook maar even toegevoegd op tweakers, zodat mensen op deze discussie terrecht kunnen komen. Die andere camera is alweer van de site af.

Ik vertrouw het voor geen centimeter en al mijn mailtjes vangen bot bij die gasten. De Abn Amro wil ook niets loslaten over de gegevens van iswar, dus ik ben er voor 90% zeker van dat dit niet klopt.

Ik heb dat bedrif Isware aan de lijn gehad en die hebben al tientallen telfoontjes gehad hierover. Zij weten ook niet wat het is en hebben ook nog nooit van dat bedrijf gehoord.

Ik denk dat ik de Cops in sittard maar eens ga bellen :) Misschien kunnen zij een bezoekje doen.
Sorry hoor, maar ik snap hier echt helemaal niks van 8)7 Misschien handig als je er een beetje toelichting bij zet ofzo...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Wat wil je met deze discussie bereiken eigenlijk? Een discussie over de coolpix (we hebben daar al een topic over lopen) of over je problemen met je leverancier?

[ Voor 16% gewijzigd door kmf op 27-11-2002 16:01 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
ik wil ook een 5700

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 14:05

Puck

W32.Deadcode.A

athlonkmf schreef op 27 november 2002 @ 16:00:
Wat wil je met deze discussie bereiken eigenlijk? Een discussie over de coolpix (we hebben daar al een topic over lopen) of over je problemen met je leverancier?
Ik geloof dat het hierom gaat [rml][ www.iswar.com] Canon G2 voor 430DOLLAR, maar ZIT wel in NL[/rml]

Arrived anxious, left bored

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Denk het ook PuCK. Klagen over een leverancier blijf je maar doen op een topic vinnik.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.