• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Beste mede tweakers,

dit is de eerste keer dat ik in dit forum iets plaats en dit is waarschijnlijk niet de juiste lokatie hiervoor, maar ik heb hulp nodig (niet doordenken)

Ik ben op zoek naar een onderneming van ongeveer 500 medewerkers waarvoor ik een P&O plan kan schrijven. De onderneming mag niet te groot zijn (max 1000), maar er moet wel voldoende info over de onderneming beschikbaar zijn. Het liefst ook nog beursgenoteerd.

Zit nu al een middag achter mijn systeempje om een leuk bedrijf te vinden, maar het heeft geen zin....

Kan iemand mij uit de brand helpen.... (misschien heeft iemand nog een oud P&O plan liggen en weet jij een leuke onderneming. In het plan zelf heb ik geen interresse natuurlijk)

2 slot or not 2 slot, thats the question ;)

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Kijk eerst n's ff in de Goudengids! :O Denk niet dat Tweakers hier zin hebben in het maken van jouw huiswerk! :(

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dit is inderdaad niet de goede plek ;)

om je toch nog even een tipje te geven: zoek eens wat pagina's op die over de beurs gaan, daar staan zat bedrijven tussen die je eens kan afgaan ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.