Hallo,
hier even mijn vraag.
Ik werk nu met het Nucleus CMS systeem en gebruik dit alleen om mijn berichten te schrijven. Het ophalen van de items doe ik gewoon zelf rechtstreeks uit MySQL.
Maar als ik met Nucleus een plaatje heb geupload en later het bericht weergeef kan hij het plaatje niet weergeven omdat hij deze string ervan maakt
Nu heb ik even gekeken in het nucleus script en deze functies horen daarbij:
Dus mijn vraag is hoe kan ik de images goed weergeven, want als ik deze in mijn code plak geeft hij hem niet weer!
hier even mijn vraag.
Ik werk nu met het Nucleus CMS systeem en gebruik dit alleen om mijn berichten te schrijven. Het ophalen van de items doe ik gewoon zelf rechtstreeks uit MySQL.
Maar als ik met Nucleus een plaatje heb geupload en later het bericht weergeef kan hij het plaatje niet weergeven omdat hij deze string ervan maakt
code:
1
| <%image(20021125-hangplek.jpg|360|240|Test)%> |
Nu heb ik even gekeken in het nucleus script en deze functies horen daarbij:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| function parse_image() { // image/popup calls have arguments separated by | $args = func_get_args(); $args = explode('|',implode($args,',')); call_user_func_array(array(&$this,'createImageCode'),$args); } function createImageCode($filename, $width, $height, $text = '') { global $CONF; $authorid = $this->currentItem->authorid; $windowwidth = $width; $windowheight = $height; $vars['image'] = '[img]"'[/img]'; echo TEMPLATE::fill($this->template['IMAGE_CODE'],$vars);; } |
Dus mijn vraag is hoe kan ik de images goed weergeven, want als ik deze in mijn code plak geeft hij hem niet weer!