• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Dit lijkt me een mooi topic om over de nieuwste PDA's te hebben. Topmodellen die nu leverbaar zijn en die over niet al te lange tijd geintroduceerd worden.

Topper van Palm is natuurlijk de Tungsten T, oa met Bluetooth

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wrcveen/temp/tt1.jpg

Wie kan wat vertellen over andere merken met Bluetooth?

[ Voor 2% gewijzigd door wrcveen op 27-11-2002 14:14 . Reden: spelfoutje ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:31

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij heeft het topmodel van Compaq/HP ook blauwtand. En er zijn in Japan nu Memory Stick kaartjes met BT leverbaar zijn. Die zullen hier ook wel heen komen...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

De nieuwe HP Ipaq 5450 wordt het eerste model met én bluetooth én WiFi.
WiFi was al ook wel beschikbaar in de e740 maar er is nog geen PDA met beide functies erin.

Natuurlijk hadden de Ipaq 3870 en 3970 reeds standaard bluetooth.

Voor zover ik weet is de Tungsten de eerste Palm OS based PDA met ingebouwde bluetooth, dat wel :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 23:49 ]

Verwijderd

Ik krijg binnen een maand een Ipaq 3970 van m'n baas. :9 Ik heb nu een Palm M500. Ik vind de Palm een prettige PDA met goede en snelle sofware. Ik ken de Ipaq helemaal niet. Zou de overstap erg moeilijk gaan worden?

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47
Nx70V Sony Clie, ff wachten tot de capture resolutie wordt gehackt (clievideo.com werkt eraan) en je hebt een camcorder en PalmOS 5.0 PDA voor de prijs van een PDA :)
Helaas geen Bluetooth... laten we hopen op een wonder dat het nog voor de EU versie wordt ingebouwd... Sony heeft een licentie en de chip kost nog minder dan 1 dollar. Lets say our little prairs

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Boss schreef op 27 November 2002 @ 15:02:
Volgens mij heeft het topmodel van Compaq/HP ook blauwtand. En er zijn in Japan nu Memory Stick kaartjes met BT leverbaar zijn. Die zullen hier ook wel heen komen...
memorystick met bluetooth? zou wel mooi zijn voor digicam, heb je *iets* betere kwaliteit mms (als je hem op je telefoon aanluit) :)

[ Voor 5% gewijzigd door doubleduh op 28-11-2002 01:57 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

doubleduh schreef op 28 November 2002 @ 01:57:
[...]

memorystick met bluetooth? zou wel mooi zijn voor digicam, heb je *iets* betere kwaliteit mms (als je hem op je telefoon aanluit) :)
Een memorystick met bluetooth werkt niet in een digicam, want het is geen geheugenuitbreiding, maar een bluetoothadapter in het formaat van een memorystick. Een digicam heeft een geheugenuitbreidingsslot, en geen i/o poort waar ook nog geheugen in kan, zoals een PalmOS machine (b.v. Clié). Het is in de Clié dus óf Bluetooth, óf geheugenuitbreiding.

Er zijn bijvoorbeeld ook Palm bluetoothadapters in het formaat van een SD-kaart. Die zijn ook niet universeel, werken alleen in een Palm.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Sony heeft bekend gemaakt dat zij twee nieuwe PDA's gaat introduceren. Het gaat om de modellen Clié PEG NX-70V en NX-60. Beide apparaten zullen draaien op PalmOS 5. Bovendien zullen de nieuwe gadgets allebei over een 200mhz ARM processor beschikken en hebben ze een 320x480 TFT scherm om hun prestaties op te tonen. Verder hebben de beide PDA's een nieuw wireless expansion slot, Memory Stick slot, built-in voice recorder, MP3-speler en een intern mini keyboard. Het enige verschil zal schuilgaan in het feit dat de NX-70V versie over een ingebakken digitale camera zal beschikken, terwijl de NX-60 het zonder die optie moet stellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wrcveen/temp/1033650985.jpg

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toshiba e330 is bij de albert heijn in de bonus voor 899 icm TOM TOMnavigator...

Verwijderd

Een leuk adres voor PDA's: www.pdashop.nl
Oh, en die Tungsten T is erg mooi, maar niet handig om bv. MP3's te beluisteren: er zit namelijk geen scroll wheel op. (dacht ik)
Ik ga voor de Sony Clié NX-60 denk ik zelf.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

D'r komt ook een WLAN card voor de nieuwste Clié's

http://www.sony.jp/produc...Acc/PEGA-WL100/index.html
Sorry is on-ontcijferbare taal voor de meesten, maar wel het plaatje erbij B)
Ergens anders binnen sony.jp heb ik gezien voor welke modellen 'ie geschikt was, en ik meen mij te herinneren de NX-series...

[ Voor 5% gewijzigd door Korakal op 28-11-2002 23:59 ]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 00:11

Gutteguttegut

CEO of TFD

Doe je het toch ff zo ->
code:
1
http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?lp=ja_en&url=http://www.sony.jp/products/Consumer/PEG/Acc/PEGA-WL100/index.html

Copy+paste url B)
* Gutteguttegut vern**kt de layout weer eens voor de verandering....sorrie...

offtopic:
wrcveen wie is die chick in je icoontje? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Gutteguttegut op 02-12-2002 01:30 . Reden: Post no. 1583 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1