Beste mensen ik ben ten einde raad.
Ik ben hier al 2 dagen tervergeefs aan het bedenken wat de oplossing voor het volgende probleem kan zijn:
Op dit nieuw systeem (van de HCC)
epox 8k7a+
amd 1800+
Western Digital 400eb
265 mb pc 2100
aopen 48x cdrw
16x dvd
gf 2 mx400
wil maar geen windows xp geinstalleerd worden windows 98 lukt daarentegen wel.
Winxp blijft hangen nadat de setup files geladen zijn en je op enter drukt 'to set up Windows Xp ' dan staat er linnks onderin 'please wait...' (ook na een uur wachten).
Het volgende heb ik al geprobeerd:
-Andere video kaart (radeaon 8500le)
-HDD in mn andere systeem gehangen en daar win xp eropgezet (schijf is dus in orde) maar in het originele systeem start xp niet op.
-WinXP op zowel een ntfs of fat partitie geinstalleerd (HDD is ander syteem).
-Bios geflashed naar de nieuwste versie 5-29-2002
-En natuurlijk zo kaal mogelijk geprobeerd te installeren.
Plug and play OS uit en acpi aan in Bios.
En het wil me nog steeds niet lukken.. omdat windows 98 wel gewoon installeerd neem ik aan dat er geen hardware defecten zijn.
Maar er is iets dat windows XP niet 'slikt'
maar WAT??
ik heb eingelijk dringend hulp nodig want het systeem moet om 19:30 vandaag afgeleverd worden
ps de amd xp 1800+ wordt door de mobo ondersteund.
en de leverancier bellen zit er ook niet echt in die gasten wonen in duitsland en ik ben voor dit ding al 2x terruggeweest... plus dat ik nergens uit kan opmaken dat er iets defect is.
Ik ben hier al 2 dagen tervergeefs aan het bedenken wat de oplossing voor het volgende probleem kan zijn:
Op dit nieuw systeem (van de HCC)
epox 8k7a+
amd 1800+
Western Digital 400eb
265 mb pc 2100
aopen 48x cdrw
16x dvd
gf 2 mx400
wil maar geen windows xp geinstalleerd worden windows 98 lukt daarentegen wel.
Winxp blijft hangen nadat de setup files geladen zijn en je op enter drukt 'to set up Windows Xp ' dan staat er linnks onderin 'please wait...' (ook na een uur wachten).
Het volgende heb ik al geprobeerd:
-Andere video kaart (radeaon 8500le)
-HDD in mn andere systeem gehangen en daar win xp eropgezet (schijf is dus in orde) maar in het originele systeem start xp niet op.
-WinXP op zowel een ntfs of fat partitie geinstalleerd (HDD is ander syteem).
-Bios geflashed naar de nieuwste versie 5-29-2002
-En natuurlijk zo kaal mogelijk geprobeerd te installeren.
Plug and play OS uit en acpi aan in Bios.
En het wil me nog steeds niet lukken.. omdat windows 98 wel gewoon installeerd neem ik aan dat er geen hardware defecten zijn.
Maar er is iets dat windows XP niet 'slikt'
maar WAT??
ik heb eingelijk dringend hulp nodig want het systeem moet om 19:30 vandaag afgeleverd worden
ps de amd xp 1800+ wordt door de mobo ondersteund.
en de leverancier bellen zit er ook niet echt in die gasten wonen in duitsland en ik ben voor dit ding al 2x terruggeweest... plus dat ik nergens uit kan opmaken dat er iets defect is.
[ Voor 11% gewijzigd door JaWa op 27-11-2002 14:13 ]
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding