Toon posts:

Client wil niet starten op P 100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom niet op mijn P 100 en wel op mijn C 466 ? Zelfde besturingssysteem (Win 98 SE)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 14:38
helemaal niets? geen foutmeldingen? geen leven? helemaal niets?

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ha je hebt het forum gevinden zie ik :)
Probeer de ini file een te deleten, misschien start hij dan. (alles moet alleen wel opnieuw ingsteld worden dan)

(ik ben marco voor als je dat niet wist)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de ini weghaal, dan doet hij het inderdad wel, maar als ik hem dan gesaved heb en er een ini file staat, dan weigert hij alle medewerking !

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Je bent erg vaag... kun je niet wat meer info geven? Wil je proggie helemaal niet starten? Krijg je het main window wel te zien? Of sluit die gelijk weer? Of....?

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

hm inderdaad zeer vreemd... wat gebeurt er als je alleen je emailadres in de lini zet?

Stichting eth0

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad is het allemaal heel vaag, maar het is het eigenlijk ook. Wanneer er geen INI file is start hij gewoon, maar wanneer er iets aan de INI verandert, weigert hij gewoon alle medewerking. Dus weghalen --> werken en iets veranderen --> start niet en doet het niet (dus met INI file), zelfs niet in de Task Manager van W 98 SE (ctrl - alt - del)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

ideetje

start regedit, ga naar [hkey_local_machine]\software\microsoft\windows\currentversion\runservices\
en kijk of daar iets staat van koe of dnetc. als dat het geval is, haal het weg en probeer het nog eens.
Waarschijnlijk was hij wel gestart, maar gewoon hidden, kijk maar eens in c:\koe.log, daar staat waarschijnlijk wel dat hij gedraait heeft

Stichting eth0

Verwijderd

Topicstarter
Via regedit geprobeerd en inderdaad :

HIJ WERKT

Thnx
Pagina: 1