Ik heb het volgende probleem:
wij hebben een contactformulier op onze website, deze komen op zich goed binnen alleen, wij kunnen geen automatisch reply berichtje sturen omdat de afzender steeds "nobody"is, hoe kan ik dit in het onderstaande script veranderen?
wij hebben een contactformulier op onze website, deze komen op zich goed binnen alleen, wij kunnen geen automatisch reply berichtje sturen omdat de afzender steeds "nobody"is, hoe kan ik dit in het onderstaande script veranderen?
PHP:
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| include "config.php"; if ($f_bname <> "" and $f_mail <> "" and $f_message <> "") { mail("$email", "$subject", "Bedrijfsnaam: $f_bname\nNaam: $f_name\nMail: $f_mail\nPlaats: $f_plaats\nAdres: $f_adres\nPostcode: $f_post\nProvincie: $f_prov\nLand: $f_land\nFunctie: $f_functie\nTel: $f_tel\nFax: $f_fax\nGSM: $f_gsm\nOpmerkingen:\n\n$f_message"); $msg = "Uw bericht is verstuurd."; } else { $msg = "vul alle verplichte velden in, druk op de back knop om de resterende velden in te vullen."; } ?> <HTML> <BODY background="../images/back3.gif"> <form action="javascript:history.go(-1);" method="post" name="form1" target="_self"> <input type="submit" name="Submit" value="Terug"> </form> <form method="post"> <input type="button" value="Afsluiten" onclick="window.close()"> </form> </BODY> </HTML> <p><? echo $msg; ?></p> |