Pioneer 106S

Pagina: 1
Acties:

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Wou m'n drive na al die tijd toch maar eens regio vrij maken en vond dus die RPC1 firmware die dus goed moet zijn. Maar nu lees ik in de readme dat je in DOS moet booten enzo, en eigenlijk heb ik geen zin om nu een FDD op te zoeken en bootdisc te maken ( draai overigens Windows XP ).

In de Readme staat ook niets over Windows XP dus dacht vraag het ff hier. Is het ook mogelijk om gewoon vanuit WinXP dat ding te flashen? Of moet het perse via een FDD ( heb m'n LiteON Brander wel gewoon vanuit windows gelfashed maar dat stond er ook gewoon bij dat dat kon ).

Alvast bedankt

fotoblog

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

http://www.bootdisk.com Het is dat ik verder niet veel om handen heb, maar als jij in principe te lam bent om te zoeken ben ik te lam om antwoord te geven.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Klippy

Still Game

Die readme is oud :)

Is nu gewoon een flasher voor windows, werkt perfect. Maar kan allen naar nieuwe firmware updaten.

Ik had zelf problemen met die firmware, maar kon et wel gewoon flashen onder XP. Alleen als je dan terug wil naar de oude moet je idd onder DOS die flasher gebruiken.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• ViolatoR
The_Eagle schreef op 27 November 2002 @ 14:24:
http://www.bootdisk.com Het is dat ik verder niet veel om handen heb, maar als jij in principe te lam bent om te zoeken ben ik te lam om antwoord te geven.
Dus ik ben te lam om te zoeken.... Ok. Mag jij mij vertellen waar ik ff snel een FDD weghaal voor eventjes te flashen en dan bedoel ik dus niet één kopen want ik gebruik hem toch nooit meer daarna.

fotoblog

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Klippy

Still Game

ViolatoR schreef op 27 november 2002 @ 14:59:
[...]

Dus ik ben te lam om te zoeken.... Ok. Mag jij mij vertellen waar ik ff snel een FDD weghaal voor eventjes te flashen en dan bedoel ik dus niet één kopen want ik gebruik hem toch nooit meer daarna.
Boot je toch ff van je WinXP CD...
En iets vriendelijker mag ook wel :z

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

ff op F8 rammen voordat je het "windows XP" scherm ziet, dan kan je ook kiezen uit "in dos booten" :)

• ViolatoR
LiquidSilver schreef op 27 November 2002 @ 15:02:
[...]

Boot je toch ff van je WinXP CD...
En iets vriendelijker mag ook wel :z
Hehe ja sorry :- )

Bedankt voor jouw en slamm's info :) zal 't zo 's proberen

[ Voor 7% gewijzigd door ViolatoR op 27-11-2002 16:01 ]

fotoblog

Pagina: 1