Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??
Ik heb hier ooit een keer hetzelfde gehad, bij mij was het probleem dat de partities van mijn harde schijf volledig overhoop lagen (Wat overigens niet te zien was in fdisk, maar wel in Partition Magic).
Ik heb alles geherpatitioneerd m.b.v. Partition Magic, en voila win2k draait als een zonnetje
Misschien bij jou hetzelfde probleem??
Ik heb alles geherpatitioneerd m.b.v. Partition Magic, en voila win2k draait als een zonnetje
Misschien bij jou hetzelfde probleem??
Of je RAM wat niet helemaal jofel is. Kun je ook copy/install errors mee krijgen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
sparcky tell me, (we gaan het proberen hoor) kan je het verklaren?
wat heeft partities met kopieer errors te maken?
Wat zijn dit voor windows grappen.
In ieder geval bedankt alvast bedankt voor de meest enlightning hint.
wat heeft partities met kopieer errors te maken?
Wat zijn dit voor windows grappen.
In ieder geval bedankt alvast bedankt voor de meest enlightning hint.
Nee, kan het niet verklaren.
Weet allen dat mijn hele schijf een complete chaos was (waardoor weet ik ook niet) en dat ik inderdaad ook kopieer errors kreeg. Probeer het, als het niet lukt horen we het ook wel...
Weet allen dat mijn hele schijf een complete chaos was (waardoor weet ik ook niet) en dat ik inderdaad ook kopieer errors kreeg. Probeer het, als het niet lukt horen we het ook wel...
thx zal vanavond eens kijken
Verwijderd
Kan je die "complete chaos" eens duidelijker beschrijven ajb? Ik heb echt geen idee wat je daarmee bedoeldsparcky schreef op 27 november 2002 @ 15:19:
Nee, kan het niet verklaren.
Slotje; Processor was kapot.
Pagina: 1