Ik heb wel een wachtwoord voor Expert. Voldaarna de scripts die in bruring.com staan. maar in het eerste venster kom ik al niet verder, hij kent geen 'rip'
Wie kan mij helpen????
Wie kan mij helpen????
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Misschien zou je iets duidelijker kunnen zijnVerwijderd schreef op 27 November 2002 @ 16:16:
dat lukt dus niet
Dit stukje heb ik dus zelf voor de faq geschreven.Stel, nu ben je heel netjes een handleiding die hierboven staat aan het volgen en dan krijg je ineens de melding:
code:
1 2 3 4 5 6 7 -------------------------------------------------------------------------------- =>EXPERT Unknown command. --------------------------------------------------------------------------------
Dit kan kloppen
Alcatel (de frabrikant van het modem) is niet echt "blij" dat deze tweak is uitgevonden, en daarom hebben ze bij de nieuwste versie's het EXPERT commando verwijderd.
Dit is op te lossen door het volgende uit te voeren:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -------------------------------------------------------------------------------- =>td [td]=>prompt =================DISCLAIMER====================== Access to expert mode is intended for qualified personnel only. Press ENTER to return to user mode. ==============END=OF=DISCLAIMER================== 'SpeedTouch (**-**-**-**-**-**)' Password : --------------------------------------------------------------------------------
Vanaf hier gaat de tweak weer op dezelfde manier verder zoals in de beschrijving staat.
Je heb tweaken en tweaken.GGS_VR6 schreef op 27 november 2002 @ 16:17:
tweaken van modems e.d. hoort niet thuis op dit forum. Laatst werd er ook een topic hiervan gesloten
[ Voor 16% gewijzigd door Attilla op 27-11-2002 16:28 ]
Het kan kloppen... je moet de firmware downgraden voordat je hem kan tweaken(kan inloggen als expert). Ze hebben het namelijk beveiligd ....Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 16:16:
dat lukt dus niet
[ Voor 5% gewijzigd door Y0ur1 op 27-11-2002 16:29 ]
Nee, dat hoeft dus niet.YT-Croc schreef op 27 November 2002 @ 16:28:
[...]
Het kan kloppen... je moet de firmware downgraden voordat je hem kan tweaken(kan inloggen als expert). Ze hebben het namelijk beveiligd ....
Ja sorry mijn 3e tweak is een paar maande gelden en toen was dit nog niet bekend, maar wel goede tip iig![Airwolf] schreef op 27 november 2002 @ 16:30:
[...]
Nee, dat hoeft dus niet.
Zie mijn quote hierboven uit de Faq.
Dat was in eerste instantie wel de oplossing, maar je kan er nu dus omheen.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Dit topic is gesloten.
![]()