Toon posts:

Laptopscherm kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Ik heb mijn laptop laten vallen en nu is het scherm stuk dwz hij is voor de helft zwart. Nou vroeg ik me af waar ik dat het goedkoopst kan laten repareren, een nieuwe scherm erop dus.

Het gaat om een promedion 2700 c met 14.1" TFT
(900 mhz bla bla)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 13:08 ]

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Merk, Type (Specs) zou wel makkelijk zijn.

20*350ZO45°

Verwijderd

Hmmm... Het scherm is zover ik weet het duurste component van een laptop. en hoewel er de laatste tijd wel enige standaardisering heeft plaatsgevonden in de notebook-markt, weet ik niet of het wel zo simpel zou wezen als een kwestie van een nieuw scherm bestellen en "erin schroeven". Onderzoek hoeveel het zou kosten om de laptop te laten repareren, en als je dat het niet waard vindt: dan gebruik je hem voortaan gewoon als servertje. Succes!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 09:32

Super_ik

haklust!

k heb wel vaker mensen gehoort met dit soort problemen, meestal is reparatie duurder dan een nieuwe laptop. k ben dus bang dat dit ding best wel is afgeschreven nu....

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• aP_
  • Laatst online: 30-06 15:35

aP_

Laatst had iemand die ik ken ook een kapot beeldscherm. Hem werd aangeraden gewoon een nieuwe laptop te kopen, omdat het veel te duur zou zijn om een beeldschermpje los te leveren. Diegene is toen op internet contact gaan zoeken met fabrikanten in Amerika. Daar was het beeldscherm veel goedkoper gewoon direct te kopen. Misschien is dat een oplossing? (als je het heeeel wil :P)

Het is lastig om je specs up to date te houden

• zandpaddo
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

zet op marktplaats ofzo een advertentie waar je een defecte laptop zoekt, van jouw merk/type iig met hetzelfde scherm, maar met nog een goed scherm. Kan je een mooie bom duiten schelen, maar moet je wel mazzel hebben. Misschien kan de reseller jouw ook nog helpen met een tweedehands scherm.
Pagina: 1