Het enige wat ik deed is bij m'n 'Prefs' de aantal berichten per pagina wijzigen, dit resulteerde helaas in dat
ik nu helemaal niet meer op GoT kan komen, als ik m'n cookie's trash, kan ik gewoon op het forum komen,
maar log ik weer opnieuw in, dan krijg ik:
Mijn vraag, (want ik heb gezien dat het al bekend is) hoelang gaat dit nog duren, want na het posten van dit topic (doe ik als ik uitgelogd ben, en dan je gegevens tegelijk met de post meeplaatsen) kan ik niet meer op GoT komen... ja alleen lezen als ik uitgelogd ben
ik nu helemaal niet meer op GoT kan komen, als ik m'n cookie's trash, kan ik gewoon op het forum komen,
maar log ik weer opnieuw in, dan krijg ik:
code:
1
| Fatal error: Call to undefined function: set_passwordexpiration() in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1468 |
Mijn vraag, (want ik heb gezien dat het al bekend is) hoelang gaat dit nog duren, want na het posten van dit topic (doe ik als ik uitgelogd ben, en dan je gegevens tegelijk met de post meeplaatsen) kan ik niet meer op GoT komen... ja alleen lezen als ik uitgelogd ben