okee nog effe een update met een verbeterd ontwerp en een bouwbeschrijving
Het idee is om de bodemplaat (75X60X20 mm) eerst met een slijpschijf van de pinnen te voorzien,
dit door over de hele lengte van boven naar onder en van links naar rechs sleuven te slijpen.
deze pinnen moeten dan ongeveer 12,5 mm diep zijn en zijn dan over het hele blok verdeeld.
aan de zijkanten haal ik met een grote ijzerzaag de pinnen weg en zaak ik het iets dieper
om een mooi recht oppervlak te hebben, (dit is met een slijpschijf niet mogenlijk) zodat daar de wanden
op gesoldeerd kunnen woren. deze wanden moeten ongeveer 7 mm dik worden omdat daar de gaten in komen
voor de montage aan het moederbord en de coldplate.
op de plek waar de in en uitgangen komen haal ik een pin weg om het water makkelijker te laten stromen
en verder word van een ongeveer 1mm dik kopere plaatje een soort spiraal gecreert om zo het water te lijden en
een zo groot mogenlijk contact oppervlak te maaken.
hierna moeten de gaten voor de aansluitingen in de deksel worden aangebracht, de aansluitingen gemonteerd en
dan kan de deksel er op worden gesoldeerd.
als de deksel er op zit moeten er nog een paar gaten worden geboord met een kolomboor (met een gewone handboor
krijg je dit soort gaten nooit echt recht)
pic verbeterde ondwerp: