New topic pas na een aantal posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Deze vraag is naar aanleiding van een aantal gestarte draadjes in W&L (vb: Mijn nieuwste ontwikkeling!!!!). Er worden van tijd tot tijd nieuwe topics geopend door mensen die gewoon willen profiteren van het feit dat een grote groep mensen het leest. Daarom is mijn voorstel eigenlijk om nieuwe leden niet in staat te stellen een topic te openen, een soort restrictie zoals bijvoorbeeld bij SG of HK. Persoonlijk dacht ik aan een week lid en minimaal 15 posts.

PS: Als een dergelijk draadje al bestaat kan deze uiteraard direct gesloten worden, al zou ik een verwijzing naar desbetreffend draadje of de conclusie ervan wel op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee doe maar niet, krijg je nog meer bullshitreplies van mensen die graag hun eigen topic willen openen....

en ook hier zouden de goeden dan onder de kwaden lijden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me ook niet handig... want meestal kom je de eerste keer hiero met een vraag.. vaak word die beantwoord en denk je wou is wel handig.. ik blijf hier nog wel een tijdje..

althans zo is het bij mij.. en zover ik weet nog een paar andere ook gegaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
En die 'een week'-eis? Iemand die snel even iets wil vragen wordt er zo van weer houden om iets te doen, terwijl de goeden het waarschijnlijk toch niet erg vinden om dat ene weekje te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Als ik het goed heb komt die periode dat je niet kan posten na je registratie er ook maar pin me daar niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lijkt me aan de ene kant goed en aan de andere kant niet echt. Als er een totale n00b hier komt die eerst 'moet' gaan posten dan worden het bull shit posts waar niemand wat aan heeft. Kijk maar eens op sitechecks.nl, dat systeem vind ik niet echt lekker werken, maar is ook weer anders want daarbij is een mening geven over een site minder moeilijk dan hier techinsche vragen beantwoorden...

Ik zou een week instellen dat ze niet kunen posten ofzo, geen topics en geen replys. Als ze dan door hebben hoe het hier in zijn werk gaat dan kunnen ze wat gaan posten.

Ook zou ik de verlpichte posts voor de HK afschaffen, want dit geeft ook veel bull shit posts. Net was er weer zon topic over een netwerk waar allemaal mensen maar wat lullen over cross en straight utp. Je krijgt dingen als 'ik denk' 'ik geloof', dan gaan de users weer op elkaar reageren en zo heeft de topic starter er nog geen drol aan. Gewoon een bepaalde datum voor de HK en bij bull shit posts meteen de toegang ontzeggen
Pagina: 1